1402/11/11 22:53:44
یادداشت مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در پیامی فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر را تبریک گفت و حضور باشکوه مردم در انتخابات پیش‌رو را نماد ایستادگی بر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و زمینه‌‌ساز پیشرفت کشور دانست.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، متن پیام به شرح زیر است:

امروز زمان میثاق دوباره با خون شهیدان و آزادی‌خواهانی است که زیر یوغ مستکبران نرفته و با قامتی ایستاده برای عزت و امنیت خاک و ریشه‌های خود و آرامش آیندگان از تمامی دلبستگی‌ها و هرآنچه داشتند، عبور کردند و گذشتند.

دهه فجر؛ تجلّی وحدت و ایام به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها، جان‌فشانی‌ها، جشن بالندگی و سر افرازی در تقویم انقلاب اسلامی است که یادآور اعجاز دستان به هم پیوسته ملت بیدار و پر افتخار کشور عزیزمان است که با رهبری معمار و معیار کبیر انقلاب اسلامی رقم خورد تا صدای عدالت‌خواهی، استقلال‌طلبی و آزادگی ایران اسلامی و مردم غیور این دیار را در جهان طنین‌انداز کند.

کشور ما روزهای سختی را گذرانده اما هیچ کدام از حوادث سخت در اراده مردم مسلمان ایران خللی وارد نساخته است. امروز که دشمنان اسلام جنگ ترکیبی راه انداخته‌اند، دقیقاً مثل صدر اسلام صحنه عاشورا در کربلا، جنگ شایعات دروغ پردازی‌ها، تحریف‌ها، تزویر و... همه دست به دست هم دادند و امروز آن روزی است که همه ما باید نقش آفرینی کنیم. قطعا حضور باشکوه مردم در برنامه‌های دهه مبارک فجر، راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری موجب شکست توطئه‌های دشمنان خواهد بود.

اینجانب، ضمن دعوت از خانواده بزرگ بهزیستی برای شرکت در انتخابات پیش‌رو، ایام دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را خدمت رهبر معظم انقلاب، تمامی مردم ایران اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و تمامی انسان‌های آزاد اندیش که دل در گرو انقلاب و اهل بیت دارند، تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روز افزون را برای خدمتگذاران این ملت شریف و غیور علی الخصوص خانواده بزرگ بهزیستی خواستارم.

کد خبر 3336
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 135

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها