1402/04/28 12:52:25
دیدار رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه امام رضا(ع) به‌مناسبت تبریک هفته بهزیستی

رئیس سازمان بسیج کارکنان سپاه امام رضا(ع) با مدیرکل، معاونت پشتیبانی و منابع انسانی و اعضای شورای پایگاه بسیج شهدای اداره کل بهزیستی خراسان رضوی دیدار کرد.


احمد زارعی، رئیس سازمان بسیج کارکنان سپاه امام رضا(ع) در این دیدار ضمن تبریک هفته بهزیستی، از زحمات و خدمات عوامل پرتلاش بهزیستی در جهت خدمت‌رسانی به آحاد مردم جامعه تقدیر و تشکر کرد. در این دیدار، مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی نیز ضمن تاکید به اینکه در بهزیستی معتقد به تفکر بسیجی و ایثارگرانه هستیم، گفت: ما قبل از هرچیز خود را یک بسیجی می‌دانیم. بسیج نیروی علاقمند و داوطلب برای پیشرفت کشور است. نیروی جوان، معتقد، دغدغه‌مند که سرمایه‌های بزرگی برای نظام محسوب می‌شوند. باتوجه به تنوع فعالیت‌ها و حجم مددجویان و جامعه هدف بهزیستی، بسیج و گروه‌های جهادی تاکنون در حمایت و کمک به این سازمان برای پیشبرد اهداف و ارائه خدمات به جامعه هدف نقش بسزایی ایفا کرده‌اند و ما قدردان این حمایت همیشگی هستیم.

در انتهای جلسه نیز تمدید حکم معصومه خداپرست به‌عنوان فرماندهی پایگاه بسیج شهدای اداره کل بهزیستی خراسان‌رضوی برای مدت سه‌سال دیگر از سوی رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه امام رضا(ع) ابلاغ شد.

دیدار رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه امام رضا(ع) به‌مناسبت تبریک هفته بهزیستی

کد خبر 2085
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 574

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها