1402/10/16 9:48:43
حمایت همه جانبه دستگاه قضا از اداره بهزیستی

به گفته روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان زاوه جلسه ای با موضوع کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور امید صداقت رئیس دادگستری، امید رجبی دادستان، تعدادی از قضات دادگستری و رئیس اداره بهزیستی شهرستان زاوه در محل دادگستری این شهرستان برگزار گردید.


در ابتدای این جلسه امید صداقت ضمن اشاره به برخی از موارد و قوانین مربوط به ارائه هرچه بهتر خدمات به جامعه هدف سازمان بهزیستی و اورژانس اجتماعی ، عملکرد اداره بهزیستی را مثبت عنوان کرد و تلاش بیش از پیش در ارائه هرچه بهتر خدمات به معلولین و نیز پیگیری مضاعف مناسب سازی ادارات و محیط شهری با هدف دسترسی هرچه بهتر معلولین و جانبازان به خدمات شهروندی را مصداق جهاد فی سبیل الله دانست.

در ادامه امید رجبی ضمن اعلام حمایت همه جانبه دستگاه قضا از اداره بهزیستی به ویژه کارشناسان اورژانس اجتماعی گفت: تعامل همه جانبه و سازنده با دیگر ادارات و نهاد ها و به کار بردن تمام قدرت اجرایی و حمایتی، تنها راه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده و اداره بهزیستی به عنوان دبیر کارگروه پیشگیری از آسیب ها باید این تعامل را برقرار نماید.

در پایان نیز رئیس اداره بهزیستی گزارشی از خدمات و اقدامات اداره بهزیستی در سال جاری را ارائه کرد و افزود کارشناسان اداره بهزیستی و اورژانس اجتماعی همواره در تلاش هستند تا بتوانند خدمات مطلوب و شایسته ای را به معلولین و جامعه هدف به ویژه افرادی که به هر طریق با آسیب اجتماعی درگیر هستند ارائه نموده و از ایشان حمایت کنند و در راه رسیدن به بهترین نتیجه در هیچ موردی مماشات نخواهند کرد.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه تعداد 40 پک کامل لوازم التحریر و نوشت افزار از سوی دادگستری و دادسرای شهرستان زاوه به مددجویان بهزیستی اهدا گردید.

 

 

کد خبر 3193
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 188

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها