1402/08/07 9:29:14
بهره مندی بیش از ۲۶۴ هزار نفر از خدمات حوزه پیشگیری در زاوه

رئیس اداره بهزیستی شهرستان زاوه از اجرای موفق انواع طرح های حوزه پیشگیری در سه ماهه دوم سال جاری و بهره مندی بیش از ۲۶۴ هزار نفر از این طرح ها در شهرستان زاوه خبر داد.


 

امیر حسین جوانشیری: با تلاش فاطمه آذر نوا کارشناس پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان زاوه و همکاری مراکز مثبت زندگی در این شهرستان بیش از ۲۶۴ هزار نفر به صورت مجازی و حقیقی از خدمات حوزه پیشگیری بهره مند شدند.

وی گفت: این طرح ها در غالب طرح همیار مادر و کودک، برنامه مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (مانا)، کارگاه های پیش از ازدواج، طرح های غربالگری اضطراب، اجرای برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر، اجرای برنامه ها و اقدامات پیشگیرانه در روز پیشگیری از خودکشی و ... بود که به صورت مجازی و حقیقی در سراسر شهرستان برگزار گردید.

امیر حسین جوانشیری همچنین افزود: طرح های برگزار شده در این مدت از طریق بهزیستی کشور به سراسر استان ها اعلام شد که با توجه به شرایط خاص شهرستان زاوه کارشناسان این اداره به طور جد و به صورت جهادی تلاش کردند تا به بهترین نحو این طرح ها اجرا و تا حد امکان آسیب های اجتماعی کنترل شده و کاهش یابد.

رئیس اداره بهزیستی زاوه در ادامه گفت: از آنجا که عموم مردم به فضای مجازی دسترسی داشته و ساعاتی از وقت خود را در این فضا سپری میکنند، ضمن برگزاری جلسات و کارگاه های آموزشی به صورت حضوری کارشناسان اداره بهزیستی در این دوره نگاه ویژه ای به ارائه آموزش های عمومی در فضای مجازی داشتند.

کد خبر 2755
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 353

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها