1402/08/07 8:13:0
جذب بیش از ۶ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال مشارکت در سه ماهه دوم سال جاری

رئیس اداره بهزیستی شهرستان زاوه از جذب بیش از ۶ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال مشارکت در ۳ ماهه دوم سال جاری خبر داد.


 

امیر حسین جوانشیری: همه کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان زاوه به طور جد در جذب انواع مشارکت های نقدی و غیر نقدی جهت تامین برخی از نیاز های اساسی مددجویان تلاش میکنند.

جوانشیری در این خصوص گفت: با همت کارشناسان اداره بهزیستی به ویژه رضا یعقوبی کارشناس مشارکت ها و مسکن اداره بهزیستی شهرستان زاوه در 3 ماهه دوم سال جاری بیش از 3 میلیارد و 890 میلیون ریال مشارکت از خیرین جذب و به مددجویان واجدالشرایط اختصاص یافت.

وی افزود از این میزان 3میلیارد و 110 میلیون ریال جهت تامین گوشت، آجر، کیف و پک لوازم التحریر، کفش، سبد غذایی، تخت بیمارستانی، اسباب بازی و غذای گرم و 780 میلیون ریال جهت تخفیف و معافیت در زمینه صدور پروانه ساختمانی، آزاد سازی اراضی ملی و اعطای امتیازات آب، برق و گاز هزینه گردید.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان زاوه همچنین گفت: در این مدت مبلغ 3 میلیارد ریال وام کم بهره ودیعه مسکن نیز به مددجویان مستاجر واجدالشرایط پرداخت گردید.

امیر حسین جوانشیری در ادامه ضمن تاکید بر اینکه کارشناسان اداره بهزیستی با هدف تامین برخی از نیازهای ضروری و اساسی مددجویان به طور جد در جذب انواع مشارکت های مردمی اعم از نقدی و غیر نقدی فعال هستند گفت: کارشناس مشارکت های مردمی این اداره به طور مستمر با خیرین درون و برون شهرستانی در تعامل بوده و نیز همواره در تلاش است تا این میزان جذب را تا حد امکان بالا ببرد.

کد خبر 2754
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 339

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها