1402/10/17
نشست هم‌اندیشی نماینده مجلس با کارکنان اداره بهزیستی شهرستان زاوه

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان زاوه، دکتر محسن زنگنه نماینده شهرستان‌های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات و هیات همراه با حضور در اداره بهزیستی با ریاست و پرسنل این اداره دیدار و گفت‌وگو کرد.


در ابتدای این دیدار آقای جوانشیری رئیس اداره بهزیستی شهرستان زاوه ضمن  تقدیر از مجلس انقلابی در نگاه ویژه‌ای که به مددجویان بهزیستی داشته اند، به بیان برخی از معضلات و مشکلاتی که در ارائه خدمت به مددجویان و توانخواهان موثر می‌باشد، پرداخت و از دکتر زنگنه و دیگر نمایندگان ملت درخواست کرد که در مرتفع کردن این مشکلات اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی در ادامه گزارشی از خدمات ارائه شده توسط این اداره به جامعه هدف در سال جاری ارائه کرد و گفت: با توجه به تعداد بالای وظایف تعریف شده در سازمان بهزیستی و تعداد کم پرسنل شاغل در این اداره، همکاران ما با جدیت تلاش میکنند که تا حد امکان ارائه خدمات مطلوب را افزایش دهند.

 در ادامه این دیدار دکتر محسن زنگنه در گفت و گو با ریاست و پرسنل اداره بهزیستی گفت: گرچه توجه به معلولین و محرومین در این دولت و مجلس بیش از هر زمان دیگری بوده به نحوی که از ابتدای مجلس یازدهم تا کنون میزان مستمری توانخواهان بیش از 3 برایر افزایش داشته است ولی همه ما از مشکلاتی که در برخی از ادارات به ویژه بهزیستی وجود دارد با خبر هستیم و مجلس و دولت برای مرتفع کردن هرچه بیشتر این مشکلات هم دل و هم سو می‌باشند.

وی در پایان ضمن تقدیر از پرسنل اداره بهزیستی جهت خدمت به جامعه هدف گفت: کار کردن و اشتغال در سازمان بهزیستی خدمتی مقدس برگرفته از اعتقاد و باورهای کارشناسان این سازمان می باشد که با هیچ پاداشی قابل مقایسه نیست و این باور هم در پیشگاه خداوند و هم در چشم مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 

 

 

کد خبر 3142
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 213

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها