1402/10/14
شکوفایی امید در مردم با کاهش آسیب های اجتماعی

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان زاوه، جلسه کارگروه آسیب های اجتماعی به ریاست مهندس مهدوی معاون فرماندار با حضور مدیران و نمایندگان تمامی ادارات شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری زاوه برگزار گردید.


 

در ابتدای جلسه، امیرحسین جوانشیری رئیس اداره بهزیستی شهرستان زاوه به عنوان دبیر کارگروه آسیب های اجتماعی به بیان مصوبات جلسات گذشته پرداخت و روسای سایر ادارات نیز گزارشی از عملکرد سه ماهه گذشته خود در این خصوص و همینطور برنامه های آتی خود را در راستای پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ارائه نمودند.

در ادامه جلسه ضمن اتخاذ تصمیمات جدید جهت پیشبرد اهداف کارگروه آسیب های اجتماعی، مهندس مهدوی معاون فرماندار شهرستان زاوه از پیگیری ها و اقدامات انجام شده توسط همه دستگاه ها به ویژه اداره بهزیستی تقدیر کرد و گفت: همه مدیران باید با همدلی و همکاری بیش از پیش بکوشند تا آسیب های اجتماعی کنترل شده و تا حد امکان کاهش پیدا کند و ضمن کاهش این آسیب ها از بروز آسیب بیشتر در شهرستان پیشگیری نمایند.

وی افزود: عملکرد مثبت همه کارشناسان مربوطه موجب کاهش محسوس برخی از آسیب های اجتماعی در شهرستان شده که همین امر ضمن تبیین برخی از اهداف کلی نظام موجب افزایش امید در مردم میشود.

 

کد خبر 3088
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 187

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها