1402/05/04 7:58:37
کارگاه آموزشی مانا و افتتاح مسکن مددجوی شهرستان رشتخوار

عیادت از مددجوی ضایعه نخاعی فتح اباد


همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی، کارگاه آموزشی مانا ( طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران) توسط تسهیلگر مرکز مثبت زندگی کد 4307 وبا حضور رئیس اداره بهزیستی ، امام جمعه فتح آباد، معاون فرمانداری، بخشدار مرکزی، مسئول دفتر نماینده مردم، مدیر آموزش و پرورش، و جمعی از مسئولان دستگاه ها، دهیاری و شورای اسلامی و جمعی از نوجوانان  فعال در محل دبیرستان امام خمینی (ره) روستای فتح آباد برگزار شد.
در ادامه این مراسم یک واحد مسکن مددجوی تحت پوشش بهزیستی با مساحت ۶۰ متر مربع و اعتبار بلاعوض بیش از ۱۵۰ میلیون تومان (مشارکت بهزیستی، بنیاد علوی ) و مشارکت خیرین و سهم آورده مددجو افتتاح شد.
علی راسخی گفت: یکی از رسالت های مهم و اثرگذار سازمان بهزیستی در بحث توانمندسازی گروه‌ های هدف کمک به تامین و احداث مسکن مددجویان و معلولان است.
در پایان رئیس بهزیستی رشتخوار به همراه جمعی از مسئولان با حضور در منزل یکی از مددجویان ضایعه نخاعی  بهزیستی ضمن احوالپرسی و عیادت ، مشکلات  وی در حضور مسئولین مطرح و هر یک از مسئولین قول مساعد نسبت به رفع آن دادند .
علی راسخی افزود: بهزیستی تلاش می‌ کند؛ تا با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی ، دستگاه‌ های مختلف ، خیرین و همچنین تلاش مؤثری که رسانه‌ ها انجام می‌ دهند، به جامعه هدف خدمات رسانی  مختلفی را ارائه نماید .

 

کد خبر 2188
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 558

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها