1402/04/08 12:47:1
بازدید معاون فرماندار از مرکز بالهای شکسته رشتخوار

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان رشتخوار، همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر رئیس اداره بهزیستی شهرستان رشتخوار با همراهی دکتر زنگنه معاون فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان از مرکز بالهای شکسته بازدید کردند.


در اغاز جلسه رییس اداره بهزیستی ، ضمن خیر مقدم به مسئولین ودیگرمیهمانان از زحمات صاحب امتیاز و مدیر داخلی مرکز تقدیر و تشکر و مشکلات وچالشهای پیش روی بهبود یافتگان و مرکز را ارائه کرد.

در ادامه معاون فرمانداری هدف از این بازدید را امید افرینی ،تقدیر از تلاشگران این عرصه ، تقویت روحیه افراد مبتلا به اعتیاد وتحسین اراده قوی این افراد در مبارزه با این بلای خانمان سوز دانست و ضمن اعلام آمادگی درراستای اشتغال و توانمندسازی بهبهودیافتگان افزود: تمام توان خود را در جهت ارتقای اهداف این مرکز به کار خواهیم بست و پیشنهاد می کنیم این فضا در کنار رسالت در حال انجام خود به مرکز حرفه اموزی و بازتوانی افراد جهت ورود به بازار اشتغال و کسب کار نیز مبدل شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی رشتخوار در پایان این بازدید به تعدادی از بهبود یافتگان هدایایی به رسم یادبود تقدیم گردید و از زحمات پرسنل مرکز تجلیل شد.

کد خبر 1830
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 504

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها