1402/04/25 7:19:20
آیین اختتامیه طرح تحلیل وضعیت محله در رشتخوار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرستان رشتخوار، مراسم اختتامیه طرح تحلیل وضعیت محله باحضور فرماندار رشتخوار، امام جمعه، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، بخشدار مرکزی، مسئول دفتر نماینده مجلس و جمعی از مسئولین شهرستان و بانوان کارآفرین در محل امام زاده میرقوام الدین روستای نوق رشتخوار برگزار گردید.


 رئيس اداره بهزیستی رشتخوار در این مراسم گفت: این طرح  با همت مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی کد ۴۳۰۷ با رویکرد نیازسنجی محلی و توانمندسازی زنان روستایی تحت پوشش اجرا شده است.

علی راسخی افزود: این طرح می تواند در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و نیاز سنجی و تحلیل وضعيت محله و مشارکت اجتماعی و البته توانمند سازی مردم محله و مناطق بسیار کار آمد و اثر بخش باشد و با توجه به اینکه بیکاری به خصوص بیکاری زنان و دختران جوان اصلی ترین مشکل مطرح شده بود تصمیم گرفته شد پروژه ای با عنوان حرفه آموزی را آغاز کنیم و با عنايت به علاقه و مهارت زنان روستایی در زمینه قالیبافی و فرت بافی هنر فرت بافی انتخاب گردید.

راسخی افزود: در اجرای این طرح ۱۵ جلسه آموزشی هنر فرت بافی با همکاری اداره میراث فرهنگی به زنان روستایی آموزش داده شد و تنها به آموزش اکتفا نگردید و موفق شدیم با کمک خیرین مبلغ ۷۸ میلیون تومان جذب و آن را جهت خرید ۱۳ دستگاه لوازم و وسایل مورد نیاز فرت بافی هزینه کنیم و به صورت رایگان در اختیار خانواده های تحت پوشش بهزیستی قرار دهیم تا منبع درآمدی برای خود و خانواده کسب نمایند که الحمدا... طرح موفقی بود و مشکل بازار فروش هم ندارند .

در پایان این برنامه از مسئولین و خیرینی که در اجرای طرح بهزیستی و مددجویان را یاری کردند تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 1984
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 555

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها