1402/11/23 8:17:48
اداره بهزیستی نیشابور میزبان برگزاری جلسه جهاد تبیین با حضور ١۳ دستگاه اجرایی شهرستان

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان نیشابور، جلسه جهاد تبیین به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انتخابات پیش رو با حضور ١۳ دستگاه اجرایی شهرستانن ، در اداره بهزیستی نیشابور برگزار شد .


 

این جلسه با حضور مدیران ، فرماندهان پایگاه و اعضای شوراهای پایگاههای ادارات زندان ،میراث فرهنگی ،شرکت نفت ، ثبت احوال ، ثبت اسناد ، علوم پزشکی ، هلال احمر ،تامین اجتماعی ،آستان قدس ، خطوط لوله و مخابرات ، راه آهن ، بنیاد شهید و بهزیستی در سالن اجتماعات شهید سردار سلیمانی اداره بهزیستی نیشابور  برگزار شد .

 در این جلسه حجة الاسلام والمسلمین حاج آقای شرعی با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف و لزوم آگاه‌سازی   عموم مردم تقویت خودباوری را از اساسی ترین اقدامات پیش رو دانست و همگان خصوصا دستگاهای اجرایی را ملکف به استفاده از تمام ظرفیت های اطلاع رسانی خود کرد و آن را مصداق بارز جهاد تبیین در عصر کنونی برشمرد .

 

وی نقش  و حضور موثر مردم در انتخابات سالم و پرشور آتی را لازمه پیشرفت و استقلال نظام جمهوری اسلامی و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی دانست و کلیه مسئولین و مدیران اجرایی را به انجام این رسالت مهم و‌خطیر دعوت کرد .

در این جلسه فرمانده حوزه ثارالله سرگرد شیرازی و فرماندهان پایگاههای  ادارات شهرستان و اعضای  شورای حوزه  و مدیران و اعضای شورای پایگاه اداره بهزیستی نیشابور نیز حضور داشتند .‌

 

 

 

کد خبر 3410
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 109

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها