1403/02/19 8:26:24
در جلسه توجیهی ویژه نیروهای جدیدالورود اورژانس اجتماعی عنوان شد:
برقراری ۲۵هزار تماس تلفنی با اورژانس اجتماعی در سال گذشته

کارشناس مسئول مداخله و اورژانس اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی در حاشیه جلسه توجیهی-آموزشی ویژه نیروهای جدیدالورود اورژانس اجتماعی، گفت: در سال گذشته ۲۵ هزار تماس با اورژانس اجتماعی برقرارگردیده است. ۹ هزار ماموریت توسط تیم‌های خدمات سیار اورژانس انجام گرفته است.


نسیم بوستانی افزود: درسال گذشته 6 هزار و 230 پرونده در مراکز مداخله در بحران تشکیل گردیده است. در این مراکز باتوجه به نوع مشکل مددجو، خدمات پزشکی، روانپزشکی، روانشناختی، مددکاری و تربیتی در دوبخش سرپایی و خوابگاهی ارائه می‌شود. 
وی عنوان کرد: از دی‌ماه سال گذشته تاکنون 23 نیرو جدید به مجموعه اورژانس اجتماعی افزوده شده‌اند و در حال حاضر مجموع این نیروها در سطح خراسان رضوی به بیش از 200 نیروی تخصصی می‌رسد که در مراکز اورژانس اجتماعی در سراسر استان در قالب مددکار و روانشناس مشغول به خدمت هستند.
کارشناس مسئول مداخله و اورژانس اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پذیرش مددجویان در کلیه مراکز آسیب‌ها منوط به نظر تخصصی تیم مرکز مداخله در بحران خواهد بود. کلیه مددجویان مرکز مداخله در بحران پس از دریافت خدمات تخصصی، درخصوص ترخیص یا انتقال آنها به مراکز بلندمدت تصمیم‌گیری می‌شود.
وی درخصوص برخی از سرفصل‌های ارائه شده در این دوره آموزشی، گفت: آشنایی با بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها و سطوح مختلف اورژانس،  شیوه برقراری ارتباط با مددجویان، نحوه انتقال مددجویان و پذیرش در خوابگاه‌ها،  نحوه تهیه گزارش تخصصی و... برخی از سرفصل‌هایی است که در این دوره مورد آموزش قرار گرفت. این دوره‌های آموزشی مستمر خواهد بود و نیروهای جدید ملزم به گذراندن دوره کارورزی تحت نظر یک نیرو باتجربه و متخصص می‌باشند.
گفتنی است در انتهای جلسه، کاور و لباس فرم اورژانس اجتماعی به تمامی نیروها تحویل داده شد.

 

کد خبر 3872
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 123

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها