1403/02/16 8:3:58
مراسم گرامیداشت روز روان شناس با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان طرقبه شاندیز

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان طرقبه شاندیز، در روزیکشنبه نهم اردیبهشت ماه،به مناسبت روز روان شناس و مشاوره اداره بهزیستی این شهرستان میزبان محمدغفران بخشدارشهرستان،محمد دل آسایی مسئول اموراجتماعی فرمانداری وهمچنین سایرمراکزتحت نظارت بهزیستی این شهرستان درمرکز توانبخشی پردیس بوده است.


علی اصغر ابراهیمی ریاست اداره بهزیستی این شهرستان، ضمن تبریک و قدردانی از زحمات روانشناسان و مشاوران چه در اداره بهزیستی و سایر مراکز تحت نظارت آن بیان نمود: روان شناسان و مشاوران سرمایه های کشور هستند و اقدامات آنها انسان دوستانه و یاری رسان آحاد جامعه می باشد.

در ادامه ابراهیمی ضمن تشکر از حضور بخشدار و مسئول امور اجتماعی شهرستان که در تمامی موارد حامی و پشتیبان مراکز هستند گفت:

این دیدار ها باعث ایجاد صمیمیت و بالابردن کارایی در بین کارمندان این اداره ،هم در بین کارکنان مراکز خواهد شد

همچنین محمد غفران نیز ضمن تبریک ابن مناسبت بیان نمود: سخت ترین کار تصمیم گیری در خصوص افراد دچار بحران است و همدلی که توسط روانشناسان و مشاورین برای این افراد  انجام می شود ستودنی است .

در ادامه محمد دل آسایی مسئول امور اجتماعی فرمانداری شهرستان نیز روز روان شناس و مشاوره را تبریک گفته و بیان نمود: جامعه مدرنیته با خود مشکلات و معضلاتی را به همراه دارد که بر شدت آن خصوصا آسیب های اجتماعی افزوده شده است .

دل آسایی همچنین مطرح کرد : که کاهش وضعیت بحرانی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده با پیشگیری اولیه روان شناسان  وعملکرد تخصصی آنها امکان پذیر است.

مراسم با اهداء لوح  تقدیر نامه به تمامی روان شناسان و مشاوران شاغل در اداره بهزیستی و سایر مراکز تحت نظارت بهزیستی این شهرستان و صرف ناهار پایان یافت .

 

 

کد خبر 3847
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 552

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها