1402/12/22 11:8:17
تقدیر مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از کارکنان اورژانس اجتماعی

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، دکتر مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به همراه حمیده محدث معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی و جواد بهنام مدیر بهزیستی شهرستان مشهد در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان و در روزهای پایانی سال با حضور در مرکزشهید مهرحقی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه و گفت‌وگو صمیمی با نیروهای اورژانس اجتماعی از لیلا دهقان سرپرست مرکز اورژانس اجتماعی شهید مهرحقی و سایر کارکنان این مجموعه به پاس تلاش‌های آنها و عملکرد مثبت این مجموعه از ابتدای سال جاری تقدیر کرد.


مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در این دیدار صمیمی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: امیدوارم در این ماه بندگی، خداوند توفیق دهد که بنده عبادت گزار و خدمت‌گزار او باشیم. امیدوارم به همان میزان که در این ماه فرصت برای تزکیه و غلبه بر نفس وجود دارد، به همان میزان نیز خداوند اراده ما را مضاعف کند تا بتوانیم خدمت کنیم. من از شما به پاس زحمات، نگاه دغدغه‌مندانه و تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان علیرغم کمبود امکانات و مشکلات موجود، تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم خداوند برکات کار سخت و طاقت‌فرسای شما را در زندگی‌تان نازل کند.

دکتر مسعود فیروزی افزود: کاری که شما انجام می‌دهید، خدمتی مقدس است که از دست هرکسی برنمی‌آید. تمام کسانی که در این سازمان به نوعی مسئولیتی  برعهده دارند، کاری مقدس را انجام می‌دهند. اینکه یک نفر را از یک مهلکه خطرناک نجات دهید، حرف دل فرد دارای معلولیتی را بشنوید، پیگیر اشتغال و مسکن یک بهبود یافته اعتیاد، زن سرپرست خانوار و... باشید. من طبق تجربه زیسته‌ام می‌گویم که باید کار در این سازمان روزی شما شده باشد که در این جایگاه، مقام و مسئولیت خطیر فعالیت کنید.

وی خاطرنشان کرد: کار در حوزه آسیب‌های اجتماعی بسیار سخت، پراسترس و با مسئولیت بسیار بالایی همراه است. اورژانس اجتماعی نیز پیشانی فعالیت و مهم‌ترین قسمت ارائه خدمت در حوزه آسیب‌های اجتماعی است و بسیار مورد تجزیه و تحلیل از ناحیه ناظران بیرونی قرار می‌گیرد. اورژانس اجتماعی از بخش‌هایی در سازمان است که خدمات طلایی ارائه می‌کند که غیر از بهزیستی هیچ ارگان دیگری این کار را انجام نمی‌دهد. معمولا سازمان‌ها با این نوع از خدمت و وظایف  خود شاخص می‌شوند. یکسری از خدمات و وظایف بهزیستی با برخی از دستگاه‌های دیگر مشترک است ولی اورژانس اجتماعی خدمتی تخصصی  است که فقط توسط بهزیستی انجام می‌گیرد. در بهزیستی بیش از 170 وظیفه و فعالیت برعهده داریم که سطح عظیمی از خدمات ما را در برگرفته است ولی مسئولیت‌هایی از قبیل توانبخشی مبتنی بر جامعه  CBR درحوزه توانبخشی، غربالگری شنوایی و بینایی در حوزه پیشگیری و اورژانس اجتماعی در حوزه فعالیت‌های معاونت اجتماعی جزء مسئولیت‌هایی است که خدمات ما را عمق بخشیده و ضریب نفوذ آنها را بیشتر می‌کند و جزو وظایف تخصصی بهزیستی است.

 

 

کد خبر 3589
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 204

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها