1402/12/08 14:36:14
جهت واگذاری به خانواده‌های متقاضی فرزندخواندگی انجام گرفت:
انتقال ۹ کودک نیازمند به درمان از اصفهان به خراسان رضوی



معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی، گفت: در سال جاری، 18 کودک نیازمند به درمان از تهران، 5 کودک از کرمان، 3 کودک از گلستان و امروز نیز 9 فرزند از اصفهان به خراسان رضوی منتقل شده‌اند و با دستور مقام قضایی تحویل خانواده‌های متقاضی  فرزندخواندگی می‌شوند تا از آغوش گرم خانواده بهره‌مند گردند. خوشبختانه خانواده‌ها با آگاهی کامل، کودکان نیازمند به درمان را به فرزندخواندگی می‌پذیرند.

حمیده محدث افزود: تعداد قابل توجهی از فرزندانی که به دلیل بی‌سرپرستی و بد سرپرستی در شیرخوارگاه‌ها و خانه‌های کودکان و نوجوانان پذیرش می‌شوند به دلایل متعدد دچار معلولیت‌ها و بیماری‌های ژنتیکی هستند و به همین دلیل شانس ورود آنها در خانواده نسبت به دیگر کودکان کمتر است.  درحالیکه بسیاری از محدودیت‌های ناشی از مشکلات جسمی و روانی این کودکان در صورت حضور در کانون گرم خانواده مرتفع خواهد شد.

وی در انتها خاطرنشان کرد: بسیار خرسندیم که در مشهدالرضا، شهر امام مهربانی‌ها شاهد افزایش روز افزون تعداد خانوادههایی هستیم که متقاضی برعهده گرفتن سرپرستی کودکان نیازمند به درمان هستند. ما وام‌دار مهربانی شما هستیم که دلی بزرگ و قلبی وسیع دارید. خدای متعال بر اساس اسماء و صفات خویش موجودات را خلق نموده و هر موجودی به تناسب ظرفیت خویش بهره‌مند از حقایق وجودی‌ای است که خداوند به او هدیه نموده است و شما بزرگواران مصداق کامل این حدیث هستید و اسماء و صفات الهی در وجودتان متجلی است.

 

 

کد خبر 3510
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 107

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها