1402/11/02 8:10:57
اولین جلسه کمیته برنامه ریزی آسیب های اجتماعی در شهرستان باخرز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان باخرز اولین جلسه برنامه ریزی کمیته آسیب های اجتماعی شهرستان با حضور تمامی دستگاههای اجرایی عضور کارگروه فرهنگی واجتماعی درمحل بهزیستی برگزار گردید.


رئیس بهزیستی باخرز با بیان اهمیت مقابله با آسیب های اجتماعی در شهرستان اعلام داشت  : بیش از ۴۰ درصد از آسیب های اجتماعی رخ داده در شهرستان را خودکشی و اقدام به خودکشی دانست که بنا به دلایل مختلفی من جمله اعتیاد، اختلافات حاد خانوادگی و طلاق و عدم درک متقابل والدین و فرزندان از یکدیگر می باشد.

علیرضا حسین پور، ضمن تشریح مهمترین آسیب های اجتماعی احصا شده در شهرستان  از طریق تماس با خط تلفن ۱۲۳ اورژانس اجتماعی از خودکشی و اقدام به خودکشی. اختلافات حاد خانوادگی.کودک آزاری و کودک همسری به عنوان اصلی ترین آسیب های اجتماعی احصا شده در شهرستان نام بردند.

وی  ؛ برگزاری جلسات آموزشی توسط کارشناسان مرکز اورژانس اجتماعی123 .مراکز مثبت زندگی.مرکز مشاوره این اداره را در سطح محلات به صورت اجتماع محور و با بهره مندی از ظرفیت و توانمندی تمامی دستگاه های اجرایی عضو کارگروه فرهنگی اجتماعی جزو مهمترین عوامل بازدارنده در حوزه پیشگیری از آسیب ها دانستند.

حسین پور، استفاده از ظرفیت تمامی دستگاههای اجرایی عضو کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان را در زمینه فرهنگ سازی و تحکیم بنیان خانواده در مقابله با تهاجم فرهنگی غرب و استعمار که هدف آن آسیب رساندن به نهاد بنیان خانواده به عنوان مهمترین کانون مقابله با پدیده های آسیب های اجتماعی می باشد مورد اهمیت و تاکید دانست.

 

کد خبر 3275
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 122

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها