1402/09/15 13:34:27
افتتاح دو طرح اشتغال زایی خانواده چند معلولیتی در باخرز



علیرضا حسین پور رئیس اداره بهزیستی شهرستان باخرز ضمن تبریک 12 آذرماه روز جهانی افراد دارای معلولیت بیان داشت: شعار امسال سازمان بهزیستی باور توانمندی های نوید بخش دنیای دسترس پذیر می باشد.
وی با تاکید بر اهمیت اشتغال و خودکفایی جامعه معلولین گفت: با حمایت های دولت محترم ایران قوی و همچنین فرماندار محترم و سایر دستگاههای اجرایی سطح شهرستان گام های موثری در زمینه توانمندی جامعه معلولین برداشته شده است که اشتغال سالیانه بیش از 100 توانخواه و کسب رتبه های برتر بهزیستی در این زمینه گواه بر تایید این موضع می باشد.

رئیس بهزیستی باخرزافزود: ایجاد فرصت های برابر برای جامعه معلولین همچون سایر اقشار از طریق ارائه آموزش های رایگان ، توسعه مهارت ها در برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه cbr با استفاده از ظرفیت صندوق های مالی خرد روستایی و پرداخت تسهیلات بلاعوض اشتغال به صورت جدی مطالبه و پیگیری می گردد.
لازم به ذکر است دو طرح اشتغالزایی خانواده دارای دو عضو معلول با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد ریالی تسهیلات اشتغال زایی از محل اعتبارات تبصره ۱۶ این اداره راه اندازی و منجر به ایجاد اشتغال مستقیم ۴ نفر گردیده است.

کد خبر 2985
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 210

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها