1402/10/08
جلسه مناسب‌سازی اماکن عمومی با حضور جمعی از مسئولین در شهرستان خواف برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی خواف، به‌منظور پیگیری مصوبات قبلی جلسه مناسب سازی اماکن عمومی و دسترس پذیری ادارات، جلسه مشورتی مناسب سازی در محل بخشداری و با حضور اعضای جلسه و به ریاست بخشدار بخش جلگه زوزن برگزار شد.


رییس اداره بهزیستی خواف در این خصوص، گفت: از سال گذشته اولین جلسات مشورتی مناسب‌سازی در سطح بخش‌ها را در شهرستان آغاز کردیم که مهم‌ترین هدف این جلسات دسترس پذیری و مناسب‌سازی ادارات و اماکن عمومی جهت استفاده افراد دارای معلولیت بود .

سیدمهدی متولی افزود: اینکه یک فرد دارای معلولیت بتواند به تنهایی وارد اجتماع شود و خدمات مورد نظر خود را بدون داشتن موانع دریافت کند، کمترین درخواست این افراد از جامعه است اما متاسفانه گاها شاهد این هستیم که اهتمام لازم از سوی برخی از نهادها و ارگان‌ها برای این موضوع وجود ندارد که به عنوان نماینده این قشر از جامعه وظیفه خود می‌دانیم تا تحقق کامل این موضوع پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

وی افزود: در حال حاضر ادارات و نمایندگی‌ها در بخش قاسم آباد وضعیت مناسبی از لحاظ دسترس پذیری ندارند که پیرو جلسه برگزار شده و پیگیری‌های بخشداری انتظار داریم ردیف‌های اعتباری و تخصیص بودجه از طریق ادارات کل برای این موضوع به جدیت پیگیری شود.

متولی در ادامه گفت : شهرداری و شورای اسلامی اقدامات مناسبی را برای مناسب سازی اماکن و معابر عمومی در سطح شهر قاسم آباد انجام داده‌اند و نقطه آرمانی این اقدامات مطمئنا رسیدن به شهری دسترس‌پذیر و  بدون مانع برای افراد دارای معلولیت، سالمندان و...خواهد بود.

کد خبر 3048
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 194

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها