1402/09/01 12:39:41
دوره آموزشی چگونگی رعایت نکات ایمنی ویژه پرسنل و کودکان مقیم مراکز شبه خانواده

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان داورزن، کارگاه آموزشی چگونگی استفاده از کپسول آتش نشانی و آموزش اطفاء حریق ویژه پرسنل و فرزندان مرکز نگهداری کودکان الغدیر با همکاری کارشناس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در محل مرکز الغدیر برگزار شد.


محمد علی زیدآبادی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان داورزن در این خصوص گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و لزوم آگاهی پرسنل مراکز نگهداری شبانه روزی از چگونگی استفاده از کپسول آتش نشانی و نیز اقدام به موقع و به هنگام در زمان بروز حادثه ، دوره آموزشی علمی و عملی درخصوص رعایت نکات ایمنی و چگونگی استفاده از وسایل در دسترس جهت اطفاء حریق باهمکاری شهرداری  در محل مرکز شبه خانواده الغدیر  با حضور مسئول فنی، مددکاران و مربیان مرکز برگزار گردید.

وی افزود: مرکز نگهداری فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست الغدیر داورزن از سال 1380 تاسیس گردیده وفرزندان 6 تا 12 سال پسر در این مرکز نگهداری می‌شوند.

وی گفت:این مرکز ظرفیت نگهداری 20 فرزند را دارا می باشد که در حال حاضر 20 فرزند  در این مرکز نگهداری می‌شوند .مرکز فوق دارای 3 مربی، 1 مسئول فنی ،1 مددکار و 1 روانشناس می باشد. هدف از برگزاری این دوره رعایت نکات ایمنی دراستفاده ازوسائل گرمایشی، چگونگی پیشگیری  از حوادث احتمالی و درصورت بروز اتفاق، چگونگی  مواجهه با آن و حفظ آرامش و اقدام به موقع  بوده است.

 

کد خبر 2858
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 246

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها