1402/12/17 9:58:20
برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی ویژه افراد دارای معلولیت در شهرستان داورزن

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان داورزن ، جشنواره بازی های بومی محلی ویژه افراد دارای معلولیت دراین شهرستان در سالن ورزشی شهید سلیمانی برگزار شد.


مسابقات بازی‌های بومی و محلی معلولین  تحت پوشش بهزیستی شهرستان داورزن با حضور محمدعلی زیدآبادی رئیس اداره بهزیستی ،جواد شیرخانی شهردار شهر ریوند ، علی ریوندی ، بلال اشرفی و شیخ حسین ریوندی رئیس و اعضای شورای شهر ریوند  وجمعی از معتمدین و خیرین شهر و مجتمع خدمات آفتاب مجری طرح سی‌بی‌آر  و جمعی از جامعه هدف بهزیستی در این شهرستان در روز سه شنبه مورخ  15/12/1402 در سالن ورزشی شهید سلیمانی شهر ریوند برگزار گردید.

زیدآبادی هدف از برگزاری این مسابقات را  توانمندسازی ،برابرسازی فرصت ها ، افزایش مشارکت اجتماعی و ایجاد شورا و نشاط در بین جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد و افزود :احیای بازی های بومی محلی در روستاها و شهرها می تواند نقش بسیار مهمی در تقویت همدلی و کار مشارکتی ایجاد کند.

وی ادامه داد: این مسابقات در 5  رشته ورزشی  شامل هفت سنگ ،یه قل دوقل ،دان پلان ،دوز فیزیکی ،و لی لی و در قالب دو تیم آقایان و بانوان برگزار و در پایان این مسابقات با اهدای جوایزی به رسم یادبود،از نفرات برتر قدردانی شد.

 

کد خبر 3564
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 87

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها