1403/02/09
در مراسم تقدیر مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از کارکنان امور اجتماعی بهزیستی شهرستان مشهد عنوان شد:
بهره‌مندی ١۰ هزار مددجو از خدمات حوزه اجتماعی بهزیستی شهرستان مشهد

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان مشهد، مدیرکل و معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی به‌مناسبت روز روانشناس با حضور در اداره بهزیستی شهرستان مشهد از زحمات و تلاش‌های کارکنان امور اجتماعی این مدیریت در جذب حداکثری اعتبارات این حوزه و ارائه خدمات ارزنده در راستای توانمندسازی و رسیدگی به امور مددجویان تحت پوشش واحد اجتماعی در سال گذشته تقدیر و تشکر کردند.


دکتر مسعود فیروزی در این مراسم، گفت: کار در حوزه اجتماعی کاری مهم و در عین‌حال پراسترس و سختی است. رسیدگی امور آسیب دیدگان اجتماعی، کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار، فرزندان مقیم مراکز شبه خانواده و... سعه صدر و صبوری بسیاری را می‌طلبد. قطعا کار شما نزد خداوند اجر معنوی بسیاری دارد.

در ادامه، مدیر بهزیستی شهرستان مشهد نیز ضمن تقدیر از کارکنان حوزه اجتماعی به تشریح فعالیت‌های انجام گرفته در این حوزه در سال گذشته پرداخت و گفت: در حال حاضر بیش از 10هزار مددجو تحت پوشش حوزه اجتماعی بهزیستی شهرستان مشهد می‌باشند که 8هزار و100 نفر از آنان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

جواد بهنام افزود: در سال گذشته با جذب خوب اعتبارات توانستیم 366 فقره وام خود اشتغالی و 83 فقره کمک هزینه مسکن به خانواده‌های تحت پوشش پرداخت کنیم.

عفت علیزاده رضایی کارشناس مسئول امور اجتماعی بهزیستی شهرستان مشهد نیز در این مراسم طی ارائه گزارشی جامع از عملکرد حوزه اجتماعی، گفت: در سال گذشته برای یک هزار و 202 زن سرپرست خانوار، 358 خانواده دارای فرزند دوقلو و 21 خانواده دارای فرزند سه قلو و بیشتر در حوزه اجتماعی تشکیل پرونده انجام گرفت و این افراد به مستمری‌بگیران حوزه اجتماعی افزوده شدند.

 

 

 

کد خبر 3773
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 82

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها