1402/12/26 9:27:24
برگزاری اولین جلسه کمیته مناسب‌سازی با حضور دهیاران روستاهای هدف گردشگری شهرستان نیشابور

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان نیشابور، در آغاز سال نو و استقبال از مناطق گردشگری اولین جلسه کمیته مناسب‌سازی با حضور دهیاران روستاهای هدف گردشگری شهرستان نیشابور برگزار شد.


در این جلسه که با حضور بخشدار مرکزی ، رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان و دهیاران روستاهای هدف گردشگری شهرستان نیشابور  در محل سالن جلسات بخشداری مرکزی برگزار شد ، کارشناس مناسب سازی اداره بهزیستی به تشریح ضرورت و اهمیت مناسب‌سازی و دسترس پذیری روستاها و امکان گردشگری و تفریحی این مناطق پرداخت .

نسرین ایروانی کارشناس مناسب سازی اداره بهزیستی نیشابور، ضمن اشاره به لزوم بهرمندی عادلانه همه اقشار جامعه خصوصا سالمندان ، جانبازان ، معلولین و... از امکانات گردشگری و تفریحی، نقش دهیاران را در اجرای بسیاری از پروژه ها و نظارت بر آنها به عنوان کارشناسان فنی حائز اهمیت دانست و تغییر نگاه دهیاران به مقوله معلولیت و توجه به دسترس پذیری معابر و اماکن عمومی روستاها در اجرای طرح های هادی و گردشگری نظیر ساخت مجتمع های بومگردی ،سالن های ورزشی و اماکن عمومی را متذکر شد . وی در ادامه به تشریح مواردی از  دستورالعمل های ابلاغی در مناسب سازی پیاده رو ها و معابر  ، سطوح شیبدار ، ساختمانهای عمومی و ... پرداخت.

در ادامه آتشی بخشدار مرکزی شهرستان از تشکیل کمیته فنی مناسب‌سازی روستاها متشکل از نمایندگان بنیاد مسکن ، دهیاران ، نمایندگان بهزیستی و بخشداری در  بررسی وضعیت دسترس پذیری محیط روستاها با اولویت روستاهای هدف گردشگری و اماکن عمومی آنها و اجرای ضوابط مناسب سازی خبر داد.در این جلسه آموزشی ۸ساعته که به میزبانی اداره بهزیستی نیشابور برگزار گردید ،

 

 

کد خبر 3611
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 70

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها