1402/09/05 8:40:12
تفاهم نامه همکاری اداره بهزیستی شهرستان گناباد با دانشگاه علوم پزشکی منعقد گردید

رئيس اداره بهزیستی گناباد در جلسه تاسیس رشته دکترای پرستاری دانشگاه علوم پزشکی که در سالن ابن سینا با حضور رئيس دانشگاه علوم پزشکی، هیات ممتحنه وارزشیابی وزارت بهداشت وهیات رئيسه دانشگاه برگزار شد، حضور یافت و تعاملات مثبت بین سازمانی را به عنوان یک نقطه قوت دانست.


علی آراسته در این مراسم از انعقاد یک تفاهم نامه به نفع معلولین با دانشگاه علوم پزشکی گناباد خبر داد و گفت: طبق این تفاهم نامه دانشجویان خدمات پرستاری و توانبخشی را به جامعه هدف بهزیستی و دهک های کم درآمد و محرومین که نیازمند مراقبت پرستاری هستند به صورت مشارکتی و کاملا رایگان ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به ارتباطات بسیار خوب اداره بهزیستی با دانشگاه علوم پزشکی در خصوص بازید دانشجویان از مراکز زیر مجموعه وخدمات ارائه شده توسط دانشگاه ودانشجویان به جامعه هدف، امید است این رشته زمینه ساز تعاملات بیشتر بین ارگان ها در قالب تفاهم نامه ای بررسی و در دست اقدام قرار گیرد.
رییس اداره بهزیستی گناباد یکی از مفاد این تفاهم نامه را اینگونه مطرح کرد: مقرر گردید دانشجویان خدمات پرستاری و توانبخشی را به جامعه هدف جزو دههک های کم درآمد و محرومین که نیازمند مراقبت پرستاری هستند به صورت مشارکتی و کاملا رایگان ارائه کنند.

کد خبر 2881
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 158

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها