1402/07/07 17:2:30
در سفر یک‌روزه مدیرکل به شهرستان مه‌ولات عنوان شد:
به کودکان مقیم مراکز شبه‌خانواده، به چشم امانت‌های خداوند بنگرید



مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در سفر یکروزه خود به شهرستان مه‌ولات از کلیه بخش‌های مراکز شبه خانواده خضراءمهر، هاشمیه و ساختمان جدید و در حال تاسیس این مراکز بازدید کرد و دیدار صمیمی با فرزندان مقیم این مراکز و پرسنل شاغل در آن داشت.

دکتر مسعود فیروزی در نشست صمیمی با پرسنل این مراکز، گفت: باید به کودکانی که در این مراکز زندگی می‌کنند به چشم امانت‌های خداوند بنگریم. قطعا شغل شما عشق و علاقه زیادی می‎طلبد. باید در ارتباط با کودکان سعه‌صدر و صبوری بسیاری داشته باشیم. قطعا اجر خدمت به این کودکان همواره در پیشگاه الهی محفوظ می‌ماند و مطمئن باشید دعای کودکان در حق شما زودتر به آسمان می‌رسد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مه‌ولات در جریان بازدید از مرکز شبه خانواده خضراء مهر، گفت: این مرکز با پذیرش فرزندان گروه سنی 7-12 سال ازسال 91درشهرستان مه ولات با مدیریت خانم فاطمه ناصری‌زاده شروع به‌کارکرده است. ظرفیت مرکز 15 نفر می‌باشد که درحال‌حاضر 13فرزند در این مرکز زندگی می‌کنند. در این مرکز خدمات متعدد آموزشی و حرفه‌آموزی، تربیتی، مذهبی، ورزشی و... به فرزندان ارائه می‌شود و کودکان همانند اعضای یک خانواده با حضور پرسنل متخصص در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

سعیده وحدتی، افزود: ساختمان جدید این مرکز در حال تاسیس می‌باشد. زمین این  مرکز توسط خیر مرحوم حاج رضا نام آور اهداءگردیده و دارای 400مترزیربنای مسکونی و300متر حیاط وسالن بازی، اتاق مدیریت، اتاق مددکاران، خوابگاه فرزندان،حمام وسرویس بهداشتی وسالن پذیرایی می‌باشد.

وی در جریان بازدید از مرکز هاشمیه، گفت: مرکز هاشمیه نیز از سال 76 آغاز به کار نموده و جزء اولین مراکز نگهداری فرزندان بی‌سرپرست در کشور می‌باشد. درحال حاضر 20کودک در این مرکز نگهداری می‌شوند و دارای 10 نفر پرسنل می‌باشد.

لازم بذکر است که در ادامه، مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی از ساختمان جدید و در حال تاسیس این دو مرکز بازدید کرد و  با خیر محترم حاج نعمت اله منفرد که درحال ساخت ساختمان جدید مرکز  هاشمیه می‌باشد، دیدار و گفت وگو کردند. در این دیدار، آقای منفرد اعلام نمودند که هریک از فرزندان مقیم مرکز که در مقاطع دانشگاهی ادامه تحصیل دهند، جهت هزینه‌های تحصیلی، ازدواج و مسکن آنها مبلغ یک میلیارد تومان پرداخت خواهند نمود.

 

کد خبر 2568
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 387
عکس اصلی

ویژه ها