1402/06/14 7:36:10
سرپرست بهزیستی شهرستان تربت جام منصوب شد

آیین تکریم حسن ظفرمقدم رئیس سابق اداره بهزیستی شهرستان تربت جام و معارفه علي بايگي سرپرست جدید این اداره در مراسمی با حضور مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی، دبير شوراي معاونين، فرماندار، جمعی از مسئولین و روسای ادارات شهرستان و مدیران مراکز تحت نظارت بهزیستی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوي، دكتر مسعود فيروزي مدیرکل بهزیستی خراسان رضوي طی حکمی از خدمات رئیس پیشین بهزیستی تربت جام قدردانی و بايگي را به‌عنوان سرپرست این اداره منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقاي علي بايگي، نظر به تجربه، تخصص و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان تربت جام منصوب می گردید. با عنایت به لزوم توسعه رفاه اجتماعی و ارائه خدمات پایدار و عزت مدار به آحاد مردم به ویژه جامعه هدف و معزز سازمان بهزیستی،انتظارمی رود حداکثرظرفیت وتوان خویش و کارکنان آن شهرستان را در راستای اهداف سازمان و نیز تلاش در نهادینه سازی، تقویت و توسعه اخلاق و رفتار حرفه ای و ترویج نگرش تخصصی به مسائل با رعایت اصول قانونمداری وعدالت محوری بکار بندید. امید است با یاری خداوند متعال و استفاده بهینه از امکانات و نیروی انسانی موجود و همکاری مسئولین محترم و مشارکت خیرین عزیز آن شهرستان در تحقق اهداف عالیه سازمان و خدمت به قشر محروم و معلول جامعه موفق و موید باشید. توفیق روزافزون شما را در انجام وظایف محوله از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

 
 
 
 

 

 

 

کد خبر 2422
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 633

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها