1402/10/26 14:4:33
برخورد قانونی با متخلفین به عدم مناسب سازی در ادارات شهرستان چناران

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان چناران ، در سومین ‌جلسه مناسب سازی شهرستان چناران تصمیمات مهمی در خصوص مناسب سازی ادارات اتخاذ شد.


محسن مه آبادی فرماندار شهرستان ضمن تاکید بر اجرای مصوبات اخذ شده بیان نمودند برای بانکها، مراکز درمانی و بهداشتی، دفاتر پیشخوان که از سال گذشته تذکر داده شده و اقدامات لازم برای مناسب سازی را انجام نداده اند ترک فعل زده خواهد شد و هیچ خدمت دولتی به آنها واگذار نمی شود.

ایشان تاکید کردند این قانون برای کلیه دستگاه های اجرایی لازم الاجراست و با مدیرانی که برای مناسب سازی ادارات متبوع شان اقدامات موظف قانونی را انجام ندهند، برخورد قانونی خواهد شد.

گزارش اقدامات اجرایی بانکها ،دفاتر پیشخوان،آزمایشگاه ها و مراکز درمانی و شهرداری در جلسه به صورت مشروح بیان گردید و مدیران مدارس استثنایی شهرستان نیز مشکلات ایاب ذهاب دانش آموزان دارای معلولیت شان را بیان نمودند و خواستار عمل شهرداری به تکالیف قانونی در حوزه حمل و نقل رایگان درون شهری معلولین شدند.

در این جلسه مقرر گردید پیوست مناسب سازی برای کلیه پروژه های عمرانی جدید و جاری توسط شهرداری و بخشداری ها لحاظ گردد.و از کارشناس حوزه طراحی و عمران شهرداری مشهد جهت برگزاری دوره آموزشی نیز دعوت گردد.،شیوه نامه مناسب سازی به عنوان بخشی از فرآیند عقد قراداد،طراحی و اجرای پروژه های عمرانی در نظر گرفته خواهد شد.

ریاست بانک ملی شهرستان نیز اقدامات انجام شده در حوزه مناسب سازی ورودی بانک و دسترس پذیری که طی هفته گذشته به اتمام رسیده بود را تشریح کردند.

 

کد خبر 3249
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 126

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها