1402/10/12 10:31:56
برگزاری دوره ی آموزشی اطفاء حریق و آشنایی با سیستم های آتش نشانی

کارگاه آموزشی تئوری و عملی اطفای حریق با هدف ارتقای سطح آگاهی در زمینه ایمنی و اطفای حریق با حضور مسئول آتش نشانی شهرستان جوین ،کارکنان بهزیستی ، مراکز غیردولتی بهزیستی و فرزندان شبه خانواده در اداره بهزیستی شهرستان جوین برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان جوین، کارگاه تئوری و عملی اطفای حریق به همت زهره سردارآبادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان جوین و با همکاری  آقای عباس آبادی مسئول آتش نشانی شهرستان جوین،به مدت دو روز در سالن اجتماعات و محوطه اداره بهزیستی جوین  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزار گردید.
در این کارگاه آموزشی، آقای عباس آبادی مسئول آتش نشانی شهرستان جوین حاضر در این کارگاه، توضیحاتی کامل در خصوص انواع خاموش کننده ها و کارایی هر یک از آنها، نحوه استفاده از کپسول های آتش نشانی و مهار و اطفاء حریق  بصورت تئوری و عملی،ارائه دادند.

آقای عباس آبادی در ادامه ی آموزشهای ایمنی خاطر نشان کرد: آتش سوزی یکی از محتمل ترین حوادث در جامعه و سطوح مختلف است و در صورت استفاده نکردن روش های پیشگیرانه مناسب و آشنا نبودن به فنون دفاع و خاموش کردن آتش چنانچه به درستی کنترل نشود، هزینه های جانی و مالی فراوانی را به بار خواهد آورد.

در پایان این کارگاه آموزشی،تعدادی از کارکنان اداره و مراکز غیر دولتی و فرزندان شبه خانواده شرکت کننده به صورت عملی، نحوه کار با کپسول های آتش نشانی و  اطفاء حریق را اجراء نمودند.

 

کد خبر 3167
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 72

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها