1402/09/23 13:31:8
عدالت پروری یکی از مهم‌ترین اهداف بهزیستی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در آئین افتتاح اولین مرکز توانبخشی معلولین جسمی حرکتی شهید رئوفی در شهرستان بجستان، گفت: هرشخصی در هر جایی به هر گروهی از جامعه هدف بهزیستی خدمت می کند دارد در جهت دادگستری و عدالت پروری تلاش می کند و کمک می کند به آن مدینه فاضله ای که مد نظر حضرت حجت(عج) است و باید سرباز امان زمان(عج) را به او اطلاق کرد.


دکتر مسعود فیروزی در ادامه به بررسی وضعیت فعالیت‌ها و برنامه‌های بهزیستی در شهرستان در حوزه‌های مختلف پرداخت و گفت: تنوع خدمت‌رسانی و حجم کار در مجموعه بهزیستی بسیار بالا است. "به اوج رساندن مشارکت‌های مردمی و مسابقه در خدمت‌رسانی مردمی" یکی از سرفصل‌ها و موضوعاتی است که مقام معظم رهبری همواره بر آن تاکید می‌کنند. یعنی همان چیزی که دقیقا در بهزیستی اتفاق می‌افتد. کارهایی که در بهزیستی صورت می‌گیرد از مهم‌ترین کارهایی است که اسلام به آن توصیه کرده است.. بهزیستی و سازمان‌های خدمت‌گزار انقلاب بدون مشارکت‌های مردمی و بدون استفاده از ظرفیت‌های نهادهای مردمی، گروه‌های جهادی، سپاه، بسیج و... با این اعتبارات محدود و نیازهای بسیار نامحدود جامعه هدف در انجام دادن بخش وسیعی از وظایف متعدد خود شرمنده افراد نیازمند خواهند شد.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اساسا توسعه بدون مشاركت آحاد مردم عملي نخواهد بود. خدمت‌رسانی در سازمان بهزیستی، نیازمند یاری رساندن و همراهی کلیه مسئولین است و امیدواریم با گسترش همکاری در حوزه‌های مشترک شاهد افزایش سطح کیفی خدمات به جامعه هدف بهزیستی باشیم.

کد خبر 3058
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 434

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها