1402/07/07 17:11:16
حضور مددجویان بهزیستی در جشنواره ملی پسته شهرستان مه ولات

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در آیین افتتاح نخستین جشنواره ملی پسته در شهرستان مه‌ولات حضور یافت و از غرفه دستاوردهای مددجویان و توانخواهان بهزیستی در این نمایشگاه بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، نخستین جشنواره ملی پسته با هدف معرفی توانمندی‌های شهرستان مه‌ولات، کمک به کمیت و کیفیت تولید پسته و رونق صنعت کشاورزی در شهرستان مه‌ولات برگزار گردید. در این نمایشگاه غرفه‌هایی نیز به نمایش دستاوردهای مددجویان و توانخواهان تحت پوشش اداره بهزیستی این شهرستان اختصاص یافت.

در این غرفه‌ها محصولات و تولیدات توانخواهان با هدف معرفی و افزایش شناخت عموم مردم نسبت به توانمندی‌های این گروه و همینطور تبلیغات و فروش محصولات آنها عرضه گردید و مقامات کشوری و استانی از این غرفه بازدید کردند.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در این خصوص، گفت: یکی از رسالت‌های بهزیستی در رابطه با جامعه هدف، توانمندسازی و آماده‌سازی شغلی آنان برای بهره‌مندی از یک زندگی مستقل است. سوق دادن جامعه هدف به سمت دستیابی به زندگی مستقل به‌طوری که به خودکفایی برسند و بتوانند در جامعه ایفای نقش نمایند از شاخص‌های اصلی کیفیت زندگی محسوب می‌شود و نقش بسزایی در ارتقاء سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و به‌طور کلی بهبود وضعیت و کیفیت زندگی مددجویان ایفا می‌نماید.

 

 

 

کد خبر 2569
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 527

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها