1402/07/07 16:56:5
نذر درخت پسته توسط یک جوان مه ولاتی برای مددجویان بهزیستی



مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به همراه دبیر شورای معاونین در سفر یک‌روزه خود به شهرستان مه‌ولات با نیکوکار جوانِ مه‌ولاتی که تعداد 15 اصله درخت پسته را نذر مددجویان بهزیستی کرده بود، دیدار کردند.

سعیده رحمتی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان مه‌ولات در این دیدار، گفت: آقای علی شادمان، حامی و خیر مددجویان بهزیستی است که سال‌های قبل در ساخت مسکن مددجویان مشارکت داشتند، امسال نیز تعداد 15 اصله درخت پسته را نذر مددجویان وخانواده‌های تحت پوشش اداره بهزیستی این شهرستان نموده است. درآمد حاصله از این درختان تازمانی که مددجویان در قید حیات می‌باشند به این افراد و خانواده‌های آنها تعلق دارد. بخش دیگری از درآمدهای حاصله از این درختان پسته نیز در راستای تامین جهیزیه برای مددجویان تخصیص خواهد یافت.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی ضمن اهداء لوح تقدیر به این جوانِ نیکوکار، گفت: خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی نیازمند مشارکت همگانی است. ما همواره از ایده‌ها و نظرات جوانان نیکوکار و خوش فکر در حوزه مشارکت‌های مردمی و ایجاد اشتغال پایدار و  توانمندسازی مددجویان استقبال می‌کنیم.

دکتر مسعود فیروزی، افزود: بهزیستی به‌واسطه نوع کار و حجم فعالیت‌های متنوع، به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای نامحدود جامعه هدف باشد و همواره بخش قابل توجهی از خدماتی که این سازمان به مددجویان ارائه می‌دهد از طریق حمایت‌های افراد نیکوکار و دریادلی اتفاق می‌افتد که هیچگاه جامعه هدف بهزیستی که به نوعی وارثان زمین و عزیزکرده‌های پروردگارند را تنها نگذاشته‌اند.

وی خاطرنشان، کرد: استفاده از ظرفیت خیرین و ترغیب جامعه به مشارکت در جهت مرتفع ساختن مشکلات جامعه هدف موضوع بسیار با اهمیتی است، که همواره باید مدنظر قرار دهیم. درآینده حتما نسبت به فراخوان و دعوت از این خیرین نیک‌اندیش از تمامی شهرستان‌ها اقدام می‌کنیم تا این عزیزان درخصوص فعالیت‌های گسترده بهزیستی در حوزه‌های درمان، معیشت، تحصیل، مسکن، اشتغال و... و همینطور جامعه هدف بهزیستی اطلاعات کامل دریافت نمایند و از طرفی ما نیز بتوانیم از ایده‌ها و نظرات این بزرگواران بهره‌مند شویم تا در نهایت بتوانیم در مسیر بهتر زیستن، بهبود کیفیت زندگی جامعه هدف و کاهش آسیب‌های اجتماعی گام‌های موثری برداریم.

 

 

کد خبر 2567
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 495

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها