1403/02/13 7:44:35
تقدیر از روانشناسان و مشاوران بهزیستی تربت حیدریه

به گزارش روابط عمومی بهزیستی تربت حیدریه ، به مناسبت گرامیداشت روز روانشناس و مشاوره، رئیس بهزیستی شهرستان از تعداد ١۸ نفر از همکاران روانشناس ، در اداره تجلیل کرد.


 

فاطمه صادق امیری » رئیس  بهزیستی ،  ضمن تبریک روز روانشناس و تشکر از زحمات همکاران خاطرنشان کرد: حضور  شما روان شناسان و خدمات ارزنده ای که  ارائه می‌دهید از سرمایه های مهم این سازمان است که نیاز هست توجه ویژه ای به آن داشته باشیم.

وی در این دیدار ،  به روانشناسان گفت :  انشالله به لطف خداوند بتوانیم شاهد تثبیت، رشد و بالندگی شاخص های سلامت روانی و اجتماعی در خودمان و خانواده و جامعه هدف  باشیم.

رییس بهزیستی تربت حیدریه گفت:  بی شک شما روانشناسان و مشاوران، نقشی بسیار مهم در ارتباط با  جامعه هدف بهزیستی  دارید که چنانچه مبتنی بر سواد اسلامی و علم جدید و از آنها مهمتر اعتقاد و باور عمیق و دلسوزی برای سلامت واقعی و کامل انسان ها باشد، می تواند در تامین سلامت ایشان معجزه آسا عمل نماید.

در ادامه این  دیدار چهره به چهره  ، پس از تقدیم هدایا  توسط رییس بهزیستی ،  همکاران روانشناس به بیان مشکلات و دیدگاه های خود پرداختند. مقرر شد پیگیری های لازم جهت رفع مشکلات عنوان شده انجام گردد.

 

 

کد خبر 3835
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 63

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها