1403/02/10 12:51:15
دیدار رییس بهزیستی شهرستان بردسکن با اعضای شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بردسکن ،رییس اداره بهزیستی شهرستان به همراه کارشناسان اداره و اورژانس اجتماعی با اعضای شورای اسلامی شهر دیدار و گفتگو کرد.


 

در ابتدا مصطفی محمدپور رییس اداره بهزیستی شهرستان بردسکن روز شورا را به اعضای شورای شهر این شهرستان تبریک گفت  و در خصوص رسیدگی به نیازهای مددجویان وآسیب های اجتماعی و امور جامعه هدف بهزیستی با یکدیگر گفتگو و تبادل نظر کردند.

وی گفت : تلاش در خدمت به معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی و رفع مسائل و مشکلات آنها را رسالت اصلی بهزیستی عنوان کرد و گفت: در قبال کسانی که دارای معلولیت هستند مسئولیتی اخلاقی و انسانی متوجه ماست و نباید از آن غافل شویم.

  وی در ادامه از مسائل، درخواست‌ها و ارائه طرح‌ها برای رفع مشکلات مددجویان با اعضای شورای شهر پرداخت و اعضای شورا نیز آمادگی خود را برای همکاری و تعامل سازنده با اداره بهزیستی به منظور خدمت رسانی موثر به جامعه هدف بهزیستی اعلام کردند.

همچنین در این دیدار در خصوص وضعیت مناسب سازی معابرو محیط شهری و مسکن بهزیستی، گفتگو و تبادل نظر شد وخواستار مشارکت دستگاه های اجرایی در بحث مناسب سازی فضاهای اداری و اماکن برای سهولت ترددافراد دارای معلولیت و سالمندان شد .

 

کد خبر 3804
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 31

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها