1403/01/21 12:57:32
پیام تبریک مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

دکتر مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی متن پیام به شرح ذیل است:


عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت/ صدشکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

وعده داده بودی که دروازه‌های رحمتت در این ماه بر بندگان گشوده است، اینکه حتی خواب روزه‌دار هم عین عبادت است، گفتی بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را، تاکید کردی که از هر زمان دیگری به بندگانت مشتاق‌تری و امیدوارمان کردی به رحمت و مغفرت و بخشندگی‌ات...

باری‌تعالی در حد وسع خویش هرچقدر ناچیز کوشیدیم که با روزه‌داری و دوری از گناه در این ماه پربرکت از خوان گسترده الهی خوشه‌چینی کنیم، به امید آنکه روزنه‌ای از صفات الهی بر روح و جانمان بنوازد و به اخلاق الهی متخلق شویم. با دعای سحرگاه، نامت را بر زبان خواندیم و با ربنا افطار کردیم، در شب‌های قدر قرآن سر گرفتیم و اکنون در آخرین غروب ماه رمضان و در آستانه عید فطر از تو می‌خواهیم که امسال را برای ما سالی نیکو قرار دهی و شاهد رستگاری و سعادتمندی تمامی مردم این مرز وبوم و حضور ایران اسلامی در بالاترین پله‌های پیشرفت و ترقی باشیم.  

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات خانواده‌ی بزرگ بهزیستی در ماه پرفیض رمضان، فرارسیدن این عید مبارک و فرخنده را تبریک و تهنیت عرض نموده و از تمامی مردم نیکوکار دعوت می‌کنیم تا با حمایت از جامعه هدف بهزیستی از طریق مراجعه به پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه در اماکن عمومی، ما را در ارائه خدمت مطلوب‌تر به جامعه هدف یاری رسانده و موجبات جلب رضای پروردگار و خشنودی محرومان جامعه را فراهم سازند.

 

کد خبر 3705
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 129

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها