1403/01/02 14:17:30
پیام تبریک مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳

دکتر مسعود فیروزی، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی فرارسیدن بهار طبیعت و تقارن آن با بهار معنویت را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی متن پیام بدین شرح است:


از همه سوی جهان جلوه او می بینم/ جلوه اوست جهان کز همه سو می بینم

چون به نوروز کند پیرهن از سبزه و گل/ آن نگارین همه رنگ و همه بو می بینم

سال جدید از راه رسیده و اینبار صدای دعای تحویل سال در میان تسبیح و دعای سحر پیچیده و به قول حضرت حافظ چه مبارک سحری و چه فرخنده شبی است.

در این سالهای متوالی که با سرعت در حال گذرند، همواره شاهد حضور انسان های دغدغه مندی بودم که بی قراری دیگران، قرارشان را برهم میزند و خواب از چشمان شان میگیرد. کسانی که بی توجه به منافع خویش و فارغ از مشغله ها و رنج های روزمره زندگی خود، مرهمی بر دردها و آلام دیگران میشوند. همانها که در مکتب حسین(ع) آموخته اند که هرکس غمی را از دل مؤمنی بزداید، خداوند غصههای دنیا و آخرتش را بر طرف میکند.

اینجانب فرارسیدن سال جدید را به تمامی نیروهای خدوم و زحمتکش سازمان بهزیستی که در میان دستان پرمهرشان، یک جهان عشق خدمت به انسانیت نهفته است، تبریک و تهنیت عرض میکنم و امیدوارم که پروردگار به برکت این روزهای مبارک و این لحظات معنوی زنگار صفات ناشایست را از آینده دل ما بزداید و ما را به احسن حال و اخلاق الله متخلق سازد و تحویل سال با تحویل حال برایمان همراه باشد. به امید اینکه پرودگار متعال امسال را سال ظهور منجی عالم بشریت قرار دهد و ما را آنی و کمتر از آن به خودمان وا مگذارد.

کد خبر 3637
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 63

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها