1402/12/29 21:23:9
حضور مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در شب سال نو در میان فرزندان بهزیستی

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، مدیرکل و معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی شب سال نو میهمان کودکان مقیم خانه فرشتگان حضرت معصومه(ع) بودند و در فضای صمیمی و دلنشین، هشتمین شب ماه مبارک رمضان را در میان کودکان و پرسنل خدوم و زحمتکش این مرکز افطار کردند.


مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی 29 اسفندماه ساعاتی را در یک میهمانی ساده ودر فضای صمیمی با کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست خانه فرشتگان گذراند. در این میهمانی، کودکان سرودهای مختلفی با موضوع سال نو را اجرا کردند و دکتر فیروزی ضمن اهدای هدایایی به کودکانِ روزه اولی، از مدیریت و پرسنل خدوم این مرکز به واسطه زحمات آنها در سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.

دکتر مسعود فیروزی با ابراز خوشحالی از حضور در جمع پرانرژی این کودکان، به‌گفت‌وگو در خصوص مسائل فردی، علائق، فعالیت‌های اجتماعی، هنری، ورزشی، فرهنگی آنان پرداخت و گفت: حقوق کودک موضوعی بسیار مهم، با ارزش و حساسی است و کار توحیدی تلقی می‌شود. کودکان امانت‌های الهی هستند و باید حواسمان باشد که در امانت، خیانت نکنیم. مسئولیت خطیری بر عهده ماست و باید در تربیت، آموزش و الگو پذیری این کودکان دقت کرد و آنها را برای آینده‌ای روشن تربیت نمود.

وی افزود: بدون ترديد تعليم و تربيت انسانها كاري ارزشمند و در عين حـال پـر مسـئوليت است. تربيت هرگز در يك بعد متمركز نمي‌شود و همواره جنبه‌هاي عقلاني، عاطفي، اخلاقي، اجتماعي و ... در جامعيت بخشيدن به آن دخالت دارند. قطعا امر تعليم و تربيت در مورد فرزندان تحت سرپرستي بسـيار دشوارتر و حساس‌تر است.

 مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای مربیان دلسوز و خدوم این مرکز در سال جدید، از زحمات آنها تشکر و قدردانی کرد و گفت: شما کار بزرگی بر عهده دارید. اینکه تلاش می‌کنید تا کودکان را شاداب، بانشاط و امیدوار نگه دارید و به هر طریقی مشکلات آنها را مرتفع سازید و از آلام و رنج‌های آنها بکاهید، قطعا از نگاه پروردگار پنهان نمی‌ماند و مطمئنا در پیشگاه خداوند متعال از اجر و پاداش بی پایانی برخوردار خواهید بود.

گفتنی است، درحال حاضر  48 فرزند 6 تا 18 سال مقیم خانه فرشتگان حضرت معصومه (ع) می‌باشند.

 

 

کد خبر 3636
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 107

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها