1402/11/17 11:27:56
برگزاری میز خدمت در مركز مثبت زندگي كد ۸۲١۶ منطقه كمتر برخوردار سيدي شهر مشهد به مناسبت دهه فجر

به گزارش روابط عمومی مديريت بهزیستی شهرستان مشهد، میز خدمت در مركز مثبت زندگي كد ۸۲١۶ منطقه كمتر برخوردار سيدي شهر مشهد به منظور دیدار چهره به چهره و رسیدگی به مطالبات حضوري مددجويان، توانخواهان و خانواده هاي آنان در مورخ ١۶ بهمن ماه ١۴۰۲ با حضور مدير، معاون تخصصي، مسئول روابط عمومي و فرهنگي و تعدادي از اعضاي شوراي بسيج بهزيستي شهرستان مشهد به مناسبت ايام الله دهه فجر و پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي برگزار شد.


در راستای بررسی مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مددجویان، ميز خدمت در 16 بهمن ماه 1402 با حضور مدير، معاون تخصصي، مسئول روابط عمومي و فرهنگي و تعدادي از اعضاي شوراي بسيج بهزيستي شهرستان مشهد به مناسبت دهه فجر و سالگرد پيروزي انتقلاب اسلامي در مركز مثبت زندگي كد 8216 منطقه كمتر برخوردار سيدي شهر مشهد برگزار شد. مسئولین حاضر در این میز خدمت ضمن پاسخگویی به سوالات و مطالبات مددجويان، توانخواهان و خانواده هاي آنان به بررسی مشکلات آنان نيز پرداختند.

جواد بهنام در اين دیدارضمن تبريك ايام الله دهه فجر و پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي در خصوص انتخابات 11 اسفندماه و حضور حداكثري همگان به خصوص جامعه هدف صحبت هاي كردند.

همچنين جواد بهنام در اين دیداربه ارائه گزارشي كوتاه و مختصر از اقدامات انجام شده توسط بهزيستي و انواع خدمات قابل ارائه به جامعه هدف بهزيستي پرداختند.

در انتها جواد بهنام و حسن فرخي ملاقات اختصاصي با مددجويان، توانخواهان و خانواده هاي آنان داشتند و به بررسي و حل مشكلات آنان پرداختند و همچنين دستورات لازم را جهت رسیدگی بهتر و سريعتر به مطالبات حاضرين و نامه هاي رسيده از سوي آنان را صادر فرمودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 3373
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 149

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها