1403/02/21 12:52:46
حفظ حیثیت و اعتبار سازمان، مهم‌ترین مسئولیت روابط عمومی

معاون امور پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خراسان رضوی در همایش آموزشی دو روزه که به مناسبت روز ارتباطات ویژه تمامی کارشناسان روابط عمومی شهرستان‌ها در شهرستان نیشابور برگزار گردید، گفت: مهم‌ترین نقش روابط عمومی حفظ حیثیت و اعتبار سازمان است. حیات سازمانی مستلزم فعالیت مداوم روابط عمومی است و سازمان بدون روابط عمومی پویا، موفق و اثربخش نخواهد بود.


منوچهر عدالتجو با بیان اینکه روابط عمومی حافظ منافع دستگاه و مردمی است که با آن سر و کار دارند، گفت: معرفی و شناساندن مسئولیت‌ها، خدمات و فعالیت‌های سازمان بهزیستی و نقش این سازمان در محرومیت‌زدایی، افزایش رفاه و سلامت اجتماعی، توانمندسازی و... موجب اعتبار بخشیدن به سازمان و کارکنان سختکوش این سازمان می‌شود تا در نگاه عموم مردم قضاوت صحیحی نسبت به این سازمان شکل بگیرد. متاسفانه در میان حجم کاری بالای کارکنان بهزیستی کمتر به اهمیت و نقش روابط عمومی در ادارات تاکنون توجه شده است.

وی افزود: تصمیم برای برگزاری این دوره آموزشی از ابتدای سال گذشته رقم خورد و هدف اصلی به‌روز شدن نیروهای شاغل در بخش روابط عمومی است. روابط عمومی یعنی گردش شفاف اطلاعات در دنیای ارتباطات و همکارانی که به‌عنوان کارشناسان روابط عمومی در ادارات بهزیستی در تمامی شهرستان‌ها مشغول به کار هستند باید اهمیت، ارزش جایگاه و موقعیتی که در آن قرار گرفته‌اند را بهتر بشناسند.

معاون امور پشتیبانی و منابع انسانی خاطرنشان کرد: در این کارگاه دو روزه  از اساتید مجرب حوزه رسانه دعوت به عمل آمده و سرفصل‌های آموزشی به‌صورت کاملا کاربردی در این کارگاه تدریس می‌گردد. برگزاری این دوره آموزشی در شهر نیشابور به این منظور بود که کارشناسان محترم روابط عمومی در عین حال که از دوره آموزشی استفاده می‌کنند بتوانند تفریحی نیز داشته باشند و از امکانات و فضای طبیعی، تاریخی و فرهنگی شهرستان نیشابور نیز استفاده کنند.  امیدواریم که بعد از اتمام این دوره آموزشی و در نهایت بتوانیم به اهداف خود در راستای داشتن روابط عمومی پویا و فعال در تمامی ادارات بهزیستی شهرستان‌های خراسان رضوی دست یابیم.
 

 

کد خبر 3876
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 273

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها