1403/02/21 12:49:3
روابط عمومی رکن اصلی و زبان گویای یک سازمان است

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نیشابور در اولین روز از همایش آموزشی ارتباطات نوین، دانش افزایی، مهارت آموزی ضمن خوش‌آمدگویی به کارشناسان روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، گفت: شما به عنوان کارشناس روابط عمومی، چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویا سازمان و گروه هدف هستید و این قطعا کار بسیار دشواری است. زبان بخش مهمی از ارتباطات انسانی را تشکیل می‌دهد و همواره به عنوان یک عنصر کلیدی و پراهمیت در حیات اجتماعی مطرح است و از آنجائی که زبان همواره در حال تغییر است، باید خود را با آن هماهنگ و به‌روز کنیم.


علی صدر افزود: مارتین هایدگر یکی از فیلسوفان بزرگ به زبان و توان آن اهمیّت ویژه‌ای می‌دهد و مطرح می‌کند که زبان­ها به انحای گوناگونی مجال آشکار شدن ساختار وجود را می­دهند. قطعا کسی که زبان گویاتری داشته باشد و بهتر سخن بگوید، مخاطب بیشتری خواهد داشت و افق وسیع‌تری را ترسیم می‌کند. هرچه بتوانیم زبان بهتری را در واحد روابط عمومی سازمان به کار بگیریم، قطعا بهتر می‌توانیم تلاش‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را نشان دهیم.

وی در انتها عنوان کرد: صمیمانه از زحمات معاونت پشتیبانی و منابع انسانی و روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در برگزاری این همایش علمی کاربردی دو روزه در شهرستان نیشابور سپاسگزاری می‌کنیم و خوشحالیم که میزبان شما هستیم.

کد خبر 3875
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 63

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها