1402/06/06 8:14:11
در هفته دولت انجام گرفت:
افتتاح دومین مرکز ترک اعتیادماده ١۵ در شهرستان زبرخان

مرکز ترک اعتیاد آوای رهایی شهر اسحاق آباد با هدف بهبود و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد با حضور معاون توسعه پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی و معاون امور اجتماعی و فرهنگی زیارتی استانداری خراسان رضوی، فرماندار و رئیس اداره بهزیستی این شهرستان افتتاح گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان زبرخان، در این مراسم حجت الاسلام گنابادی نژاد معاون امور اجتماعی و فرهنگی زیارتی استانداری خراسان رضوی ضمن تبریک هفته دولت و نکوداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از تلاش‌ها و زحمات ریاست و کارکنان اداره بهزیستی این شهرستان قدردانی کرد.

غلامحسین دلبری معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی در این مراسم، گفت: تاکید ما در سازمان بهزیستی همواره بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است. تلاش ما در سازمان بهزیستی این است که در راستای پیشگیری به ویژه پیشگیری اولیه که بحث آگاه‌سازی است، بتوانیم موفق باشیم و قبل از اینکه افراد دچار این بلای خانمان‌سوز شوند، اقدامات لازم برای آن‌ها انجام شود. در مرحله بعدی در مراحل مختلف درمان باید به این نکته توجه داشته باشیم که معتاد، مجرم نیست بلکه یک بیمار است. بنابراین زمانی که فردی به مراکز درمانی مراجعه می‌کند فارغ از مجرم بودن و جنسیت وی، برای ما بیمار محسوب می‌شود.

درادامه مراسم، ام البنین پور موسوی رئیس اداره بهزیستی شهرستان زبرخان گفت: مرکز ترک اعتیاد ماده 15 آوای رهایی با ظرفیت اسمی30نفربرای هر دوره درمان، وظیفه پذیرش، نگهداری، درمان و بازتوانی افراد دارای اعتیاد و پیگیری و برگزاری جلسات پیشگیری از لغزش به منظوربازگشت آنها به زندگی عادی را بر عهده دارد. این مرکز از فضایی کاملا مناسب، استاندارد و مجهز با متراژ500مترمربع برخوردار می‌باشد. 

 

  

کد خبر 2346
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 404

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها