1401/10/28 10:6:10
مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در سفر به تربت جام؛
وظیفه‌ بهزیستی در وضعیت فعلی فقط در تأمین گرمایش مراکز خلاصه نمی‌شود

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از نظارت و پایش میدانی آخرین وضعیت مددجویان، معلولان و مراکز نگهداری از معلولان در شهرستان تربت جام در پی قطع گاز خبر داد.


دکتر مسعود فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز بیان کرد: برای بررسی آخرین وضعیت مددجویان ساکن در تربت‌جام به‌ویژه مراکز نگهداری از معلولان، خانه‌های سالمندان و آخرین وضعیت خانواده آنان، به این شهر سفر کردیم و از نزدیک در جریان مشکلات پیش‌آمده توسط همکارانمان در اداره بهزیستی تربت جام قرار گرفتیم.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با اشاره به افت فشار گاز در شهرستان تربت‌جام، گفت: خوشبختانه باتوجه‌به پیگیری‌ها و رسیدگی‌های قبلی، تمهیدات لازم درباره مراکز نگهداری و توانبخشی شبانه‌روزی شهرستان تربت‌جام اندیشیده شده است. اکنون در این شهرستان هیچ مشکلی برای تأمین شرایط گرمایشی مراکز وجود ندارد که در بازدیدهای امروز نیز این موضوع از نزدیک ارزیابی شد.

وی ضمن تأکید بر اینکه وظیفه‌ بهزیستی در وضعیت فعلی فقط در تأمین گرمایش و شرایط استاندارد مراکز خلاصه نمی‌شود، گفت: از وضعیت مددجویان تحت پوشش بهزیستی که در منازل و در کنار خانواده خود زندگی می‌کنند نیز نباید غافل شد. برخی مددجویان سرپرست خانوارند و ما ملزم هستیم که در این شرایط از آن‌ها حمایت‌های لازم را به عمل آوریم. مانند فرد دارای معلولیتی که همچنان سرپرست خانوار است یا حتی زنان سرپرست خانوار و بقیه مددجویان که هرکدام به‌نحوی نیازمند حمایت و توجه‌ خاص هستند.

فیروزی افزود: در جلسه‌ای که در فرمانداری برای تخصیص وسایل گرمایشی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی داشتیم با مساعدت خیران و دستگاه‌های اجرایی و همه نیروهای انقلابی تعداد ۶۰۰ بخاری نفت‌سوز تهیه و در میان مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان تربت‌جام توزیع شد.

 

 

کد خبر 787
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 493

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها