1401/09/09 19:22:39
بازدید مشاور اجرایی معاون رفاه وزیر تعاون از سه مرکز حاکمیتی تحت نظارت بهزیستی مشهد

"سیدرضا یحیوی" مشاور اجرایی معاون رفاه وزیر تعاون کار و امور اجتماعی، "کاظم رافتی" رییس اداره امور حمایتی و آسیب های اجتماعی اداره کل تعاون کار و امور اجتماعی خراسان رضوی به همراه "جواد بهنام"مدیر بهزیستی مشهد از سه مرکز حاکمیتی تحت نظارت مدیریت بهزیستی مشهد(شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع)، کودکان کار صدف و خانه امن) بازدید کردند.


این اقدام با هدف تکریم کودکان، کیفیت خدمت رسانی و شرایط بهداشتی و بررسی مشکلات کارکنان و کودکان مقیم در این مراکز صورت گرفت.

مشاور اجرایی معاون رفاه وزیر تعاون کار و امور اجتماعی ضمن بازدید از این سه مرکز با نونهالان و نوجوانان مقیم در فضایی دوستانه به گفت و گو نشست و ضمن تاکید بر حرفه آموزی، انعقاد تفاهم نامه موجود بین سازمان فنی و حرفه ای و بهزیستی را گامی مناسب در جهت تعالی این فرزندان عنوان نمود. وی همچنین صمیمیت موجود بین فرزندان و پرسنل را یکی از نقاط قوت مراکز نگهداری کودکان دانست.

سید رضا یحیوی در ادامه ی گفت و گو با مدیران و پرسنل این مراکز به بررسی پرونده های موجود پرداخت و ظرفیت های موجود برای اجرایی شدن برخی طرح های موجود را مورد بررسی قرار داد.

مدیر بهزیستی مشهد نیز با اشاره به کثرت ارائه خدمات و ماموریت های مدیریت بهزیستی مشهد، به بیان چالشها و مشکلات مربوط به مراکز پرداخت و خواستار توجه ویژه به مشکلات مراکز شد.

جواد بهنام با تشریح مشکلات مراکز در سه محور(کودکان، پرسنل و امکانات موجود)، مهمترین مشکل مراکز نگهداری در حال حاضر را کمبود نیرو، مناسب نبودن میزان حقوق  کارکنان و لزوم ضرورت  بازنگری در دستورالعمل های مراکز  با توجه به نوع مددجويان و انتظار از آنها اعلام نمود.

در انتها یحیوی  با بیان این نکته که با جدیت پیگیر وضعیت مطالبات نیروها و مشکلات مراکز خواهد بود، از اشراف کامل مدیر بهزیستی مشهد درشناخت پرسنل و مجموعه هدف تقدیر نمود. وی با بیان اینکه زحمات پرسنل کاری خداپسندانه و ارزشمند می باشد از تلاش های آنان در جهت رفع مشکلات جامعه هدف قدردانی نمود.

 

 

 

 

کد خبر 576
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 475
عکس اصلی

ویژه ها