1401/09/03 5:52:38
تقدیر مدیر بهزیستی مشهد از خیر مسکن ساز

مدیر و معاون بهزیستی مشهد با حضور در محل کار خیر مسکن ساز، از زحمات و تلاشهای بی دریغ آقای محسن وفادار تقدیر و تشکر نمودند.


در این دیدار که در فضایی دوستانه و معنوی برگزار گردید، مدیر بهزیستی مشهد ضمن تقدیر از کمک های ممتد و پشتیبانی های مکرر آقای وفادار، به تشریح وضعیت مسکن مددجویان تحت حمایت بهزیستی پرداخت و گفت: در شرایط کنونی خرید مسکن برای بسیاری از مددجویان به آرزویی دست نیافتنی تبدیل شده است.
جواد بهنام با اشاره به کمک های بلا عوض و تسهیلات  کم بهره ی دولت جهت تامین  مسکن مددجویان عنوان نمود: پیش بینی ما این است که در سال های آتی حتی در بازپرداخت اقساط وام این دسته از مددجویان با مشکل رو به رو شویم. 
وی در ادامه کمک ها و مساعدت های آقای وفادار را واسطه ی فیض الهی برای مددجویان نامید و اظهار نمود: کار خیر شما قابل قیاس با هیچ پاداش مادی نیست و دعای خیر مددجویان را بدرقه راه ایشان دانست.
خیر مسکن ساز نیز با اشاره به آیه ۴۳ سوره ی اعراف؛ ورود به این حوزه را از الطاف خداوند دانست و خدا را بابت هدایت و قرار دادن در مسیر خدمت به خلق شکر نمود. وی همچنین عنوان نمود: انفاق، سفارش پیامبران و اولیای الهی است و در این مسیر اگر نیت،عقاید، ایمان و اعتقادات درست باشد برکت مال فرد هم بیشتر می گردد.
محسن وفادار وجود دو صفت پیگیری و حسن خلق به صورت توام در مسئولین را موتور محرکه تولید انگیزه برای افراد خیر عنوان کرد و افزود: شناساندن و لمس مشکلات مددجویان به دیگران خود کاری بزرگ است و زحمات «حسن فرخی » معاون تخصصی بهزیستی مشهد در این راستا را ارزشمند توصیف کرد.
وی در ادامه یادآور شد برای کمک به دیگران هر کس به اندازه توانش کمک میکند،یکی با علمش، یکی با دستش، یکی باهنرش، یکی با حلمش اما نکته اینجاست که هر کجا توانستیم گره ای از مشکلی باز کنیم همانجا گلستان می شود چرا که زیبایی تماشای لبخند دیگران کمتر از زیبایی دیدن باغ و گلستان نیست.
وی همچنین در این دیدار برای تداوم تعامل با بهزیستی در حل مشکلات مددجویان قول مساعد داد.
در انتهای این دیدار نیز با اهدای لوح تقدیر به رسم یادبود از زحمات آقای وفادر به نمایندگی از جامعه هدف تقدیر گردید.

 

 

کد خبر 558
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 501
عکس اصلی

ویژه ها