1401/06/08 12:29:59
در رسانه | اداره بهزیستی صالح‌آباد کلنگ‌زنی شد

کلنگ احداث ساختمان اداری بهزیستی شهرستان صالح‌آباد بر زمین زده شد.


مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی هفتم شهریور ماه در این مراسم و در حضور کارمندان سازمان بهزیستی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ساختمان سازمان بهزیستی استیجاری است و مناسب‌سازی‌های لازم برای حضور مددجویان در آن انجام نگرفته است، گفت: به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم شهرستان مرزی صالح‌آباد در وهله اول نیازمند ساخت اداره بهزیستی هستیم.

مسعود فیروزی ادامه داد: به‌ همین منظور امروز کلنگ احداث اداره بهزیستی در فضایی حدود ۳۰۰۰ متر زده شد. نقشه‌ای که برای این اداره در نظر گرفته شده ساختمان دو طبقه‌ای  با ۳۰۰ متر زیر بنا است.

وی گفت: اعتبار پیش‌بینی شده برای ساختِ این مجموعه حدود ۳ میلیارد تومان است که فعلا برای سال ۱۴۰۱ حدود ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته‌ایم. امیدواریم با مساعدت نماینده محترم شهرستان و فرمانداری محترم تا پایان سال ۱۴۰۲ جشن افتتاحیه اداره بهزیستی شهرستان صالح‌آباد را برگزار کنیم.

فیروزی عنوان کرد: بنده معتقدم کسی که در سازمان بهزیستی مشغول به کار است خدا روزی‌اش کرده و فرصتی به او داده تا برکتی به سفره زندگی‌اش بدهد. کارمندان بهزیستی باید به کارشان علاقه‌مند باشند و هر روز نیت قربه الی الله کنند و به سرکار بیایند، در این صورت قطعا برکاتی در زندگی‌شان نازل خواهد شد که هیچ‌وقت گمان نمی‌کنند.

وی ضمنِ اشاره به اینکه در بهزیستی مشکلات دیگران را عمیق درک خواهید کرد؛ افزود: نفسِ درک کردن این موضوع، سفره‌ برکتی برای آدم مهیا می‌کند. درک این مشکلات روح  انسان را صیقل می‌دهد. خدایی که برای درک کردن احساسِ گرسنگی و تشنگی بنده‌هایش این همه ثواب می‌گذارد، قطعا درک کردن الباقی مشکلات بنده‌هایش را بی‌حساب نخواهد گذاشت.

 مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هرگز نباید بگذاریم که دردها و مشکلات مردم در نظرمان عادی شود. همواره باید خودمان را به جای مددجو تصور کنیم و گمان کنیم که اگر مشابه این مسئله برای عزیزمان اتفاق می‌افتاد چه شرایطی را تجربه می‌کردیم. امیدوارم این توفیق نصیب شما شود و بتوانید به مدارج بالایی از عرفان و انسانیت دست یابید.

 

کد خبر 360
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 2123

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها