1402/03/11 11:56:34
طرح مداخله در بحران طلاق با حضور دستگاه های همکار طرح در گناباد نقد و بررسی شد

طرح مداخله در بحران طلاق با حضور رئیس بهزیستیمعاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناباد و ناظر دادگستری شهرستان گناباد مورد نقد و بررسی قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی گناباد،دربازدید از اورژانس اجتماعی توسط رئیس بهزیستی گناباد به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناباد و مرادیان کارشناس ناظر دادگستری، علی اراسته گزارشی از فعالیت اورژانس اجتماعی ارائه داد.
در این جلسه فعالیت های اورژانس اجتماعی در زمینه همسر آزاری، سالمند آزاری، خودکشی، کودک آزاری و موضوعات دیگر مورد نقد و بررسی قرار گرفت و همچنین طرح مداخله در بحران به منظور کاهش طلاق مورد بررسی قرار گرفت.
علی آراسته در این جلسه گفت: اورژانس اجتماعی یکی از واحدهایی است که در سال ۷۸ با هدف به حداقل رساندن و کاهش میزان آسیب‌های اجتماعی، در سازمان بهزیستی تشکیل شد و با همکاری با سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها همچون نیروی انتظامی، اورژانس و دستگاه قضا به ارائه خدمات می‌پردازد.
سید حسن شریفی مقدم،معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناباد پس از ارائه نقطه نظرات خود و تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای بهزیستی گفت: با توجه به گستردگی فعالیت بهزیستی، فرمانداری و سایر ارگان های مرتبط با طرح باید همکاری های لازم را با بهزیستی داشته باشند .

کد خبر 1608
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 501

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها