1402/03/09 13:16:21
مناسب‌سازی معابر باید دغدغه اصلی مدیران شهری باشد

رئیس اداره بهزیستی تربت جام با انتقاد از به زمین ماندن مصوبات ستاد مناسب‌سازی شهرستان گفت: برخی از اعضای ستاد مناسب‌سازی در جلسات شرکت نمی کنند، چه برسد به این که مصوبات را اجرایی کنند. مسئولان اصلی ستاد مناسب‌سازی در دو جلسه اخیر متاسفانه حضور پیدا نکردند.


 

حسن ظفرمقدم با اشاره به این‌که برخی از اعضای اصلی ستاد مناسب‌سازی در دو جلسه اخیر حضور نیافتند، افزود: مناسب‌سازی معابر باید دغدغه اصلی مدیران شهری باشد، چون تردد برای معلولان در معابر شهری به سختی انجام می گیرد.

 وی ادامه داد: در 12 اداره سطح شهر، معلولان  برای تردد مشکل دارند و نمی توانند وارد این ادارات شوند و با وجود تذکرات شفاهی و کتبی به این ادارات، متاسفانه هنوز مشکل تردد معلولان را برطرف نکرده‌اند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در بیشتر بانک‌ها، خودپردازها، درمانگاه ها، مراکز آموزش عالی و صنوف، برای معلولان مناسب‌سازی صورت نگرفته است.

رئیس اداره بهزیستی تربت جام بیان کرد: مدیران ادارات تاحد امکان اتاق خود را در طبقه همکف قرار دهند تا معلولان بتوانند به راحتی به مدیران دسترسی داشته باشند و کارهای اداری خود را انجام دهند.

ظفرمقدم با اشاره به این که در خیلی از پیاده‌روهای شهر امکان تردد برای معلولان وجود ندارد، تاکید کرد: شهرداری ها باید در اجرای پروژه ها، نظر کارشناس بهزیستی را نیز لحاظ کنند.

کد خبر 1583
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 413

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها