1402/02/13 9:22:45
برگزاری مراسم مشترک روز روانشناس و مشاور وهفته کار وکارگر در بهزیستی درگز

.مراسم مشترک روز روانشناس و مشاور وهفته کار وکارگربا حضور کارکنان اداره بهزیستی وجمعی از مسولین در شهرستان درگز برگزار شد


به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی درگز مراسم جشن مشترک روز روانشناس ومشاور و هفته کار وکارگر در محل اداره بهزیستی درگز با حضور کرمی فرماندار،امیری شادمهری بخشدار مرکزی و اکبری رئیس کمیته امداد و کارکنان اداره بهزیستی درگز برگزار شد .

 رئیس اداره بهزیستی درگز در این جلسه گفت: روان شناسی علم شناخت افکار وعواطف بشری است ،نقش موثر واهمیت روانشناس در تامین سلامت روان افراد یک جامعه مشهود است ونامگذاری این روز به عنوان روز روانشناس ومشاور تاکیدی بر رسالت ایشان در ترمیم ، تزکیه وباز افرینی روان وتعمق درژرفای وجود انسان ها است .

بهزاد رمضانی افزود:روز روانشناس ومشاور و هفته کار و کارگر را به تمامی همکاران روانشناس ، روانشناسان و مشاوران وکارکنان کارگری محترم بهزیستی درتمامی مراکز وموسسات دولتی وغیر دولتی تحت نظارت که با رویی گشاده ودلسوزانه فعالیت می کنند ومتعهدانه به ترمیم اسیب های درونی افراد جامعه می پردازند، صمیمانه تبریک عرض نموده وتوفیقا ت روز افزون برای انها مسئلت دارم .

رمضانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاشهای مشاوران وکارکنان کارگری اداره ومراکز تحت نظر بهزیستی افزود : امید است با انگیزه  مضاعف در خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی ، مسیرمان را پویاتر از قبل طی نمائیم .

در ادامه این مراسم کرمی فرماندار درگز از اداره بهزیستی شهرستان بابت برگزاری این مراسم وهمچنین حضور فعال و مستمر در جلسات ملاقات عمومی در محل فرمانداری و ارایه خدمات رایگان مشاوره وروانشناسی به مراجعان جلسات ملاقات مردمی تشکر وقدر دانی کرد.

کد خبر 1334
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 414

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها