1401/10/20 8:23:23
برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای طرح‌های اشتغال‌زایی توسط بهزیستی شهرستان کوهسرخ

رئیس بهزیستی شهرستان کوهسرخ از برگزاری دوره های آموزشی در راستای طرح های اشتغال زایی در زمینه کشاورزی ودامپروری با هدف جذب تسهیلات برای مددجویان بهزیستی خبر داد.


دوره‌های آموزشی ومهارتی در راستای طرح‌های اشتغال‌زایی وجذب تسهیلات تبصره 16 با همکاری جهاد کشاورزی با حضور 50نفر از مددجویان متقاضی وام خود اشتغالی وجویای کار با هدف ارتقاء سطح دانش فنی وعملکرد کشاورزان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان کوهسرخ برگزار شد. در این همایش محتوای آموزشی متناسب با نیازهای مددجویان به صورت رایگان در خدمت متقاضیان قرار گرفت.

رئیس بهزیستی شهرستان کوهسرخ با بیان اینکه دوره ‌آموزشی در زمینه کشاورزی ودامداری این فرصت را به مدجویان می‌دهد تا درآمد خود وخانواده‌های‌شان را بهبود بخشند، گفت: توسعه دانش ویادگیری مهارت‌ها وفن آوری‌های جدید در این حوزه می‌تواند سطح بهره‌وری مددجویان شاغل در زمینه کشاورزی را به شکل چشمگیری افزایش دهد.

علی حمیدی افزود: اغلب مردم شهرستان کوهسرخ به پیشه کشاورزی – دامپروری اشتغال دارند وعمده درآمد ایشان از این دو راه تامین می‌گردد. توسعه حرفه کشاورزی ودامپروری از طریق اعطای وام خود اشتغالی به مددجویان میزان مشارکت ایشان در کاهش فقررا افزایش خواهد داد.

کد خبر 743
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 600

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها