1401/10/12 17:9:25
مجوزفعالیت دومین مرکزمشاوره در شهرستان خواف صادر شد

به‌منظور گسترش تعداد مراکز مشاوره و افزایش دسترسی مردم به خدمات مشاوره‌ای و روانشناختی و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، مجوزفعالیت دومین مرکزمشاوره در شهرستان خواف صادر شد.


سیدمهدی متولی رییس اداره بهزیستی شهرستان خواف گفت: با توجه به اینکه یکی از رسالت‌های سازمان بهزیستی گسترش تعداد مراکز مشاوره و افزایش دسترسی مردم به خدمات مشاوره‌ای و روانشناختی است لذا در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و احياء نقش و جایگاه مراکز مشاوره در شهرستان خواف، دومين مركز مشاوره اين شهرستان نيز در دستور كار قرار گرفته است.

وي افزود: باتوجه به جمعیت و وسعت شهرستان خواف این نیاز احساس می شد که این مراکز به بخش‌های ديگر شهرستان‌ نیز هدایت شوند بنابراين پس از انجام بررسي‌هاي متعدد، مجوز احداث مرکز مشاوره نيز كسب گرديد.همچنان نیاز سنجی برای تاسيس 6 مرکز مشاوره در اين شهرستان صورت گرفته و به زودی مجوز سومین مرکز نیز صادر خواهد ش. 

رييس اداره بهزيستي شهرستان خواف خاطرنشان كرد: خدمات روانشناختی و مشاوره، کلید سلامت روان و در نهایت موجب ارتقای سطح کیفی زندگی خانواده‌ها است.  در بسیاری از پرونده‌های طلاق يا مواردي كه به اورژانس اجتماعی گزارش مي‌شود همواره گمشده‌ای به نام مشاوره وجود دارد که حلقه ارتباطی خانواده‌ها است. بهره‌مندي از خدمات روانشناختي و مشاوره بايستي در جامعه فراگیر شود. در دين ما نيز مشاوره همواره مورد تاكيد قرار گرفته و در احاديث بسياري نيز به اين موضوع اشاره شده است.

 

کد خبر 704
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 470

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها