1402/03/11 11:2:41
طی یک اردوی زیارتی و به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت رضا(ع)؛
تشرف ۴۵۰ نفر از ناشنوایان کشور به حرم مطهر رضوی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به‌منظور خوش‌آمدگویی به زائرین ناشنوا و عرض خسته نباشید و خداقوت به خیرین نیک اندیشی که همواره توجه ویژه‌ای به افراد دارای معلولیت و جامعه هدف بهزیستی داشته‌اند و در شب میلاد امام رضا(ع) زمینه اردوی زیارتی را برای افراد ناشنوا از سراسر کشور مهیا نموده‌اند، به محل اسکان آنها مراجعه کرد و با آنها به گفت‌وگوی صمیمی نشست.


مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در حاشیه این دیدار با بیان اینکه به‌مناسبت ولادت امام رضا(ع) به‌همت خیرین دریادل اردوی زیارتی برای ۴۵۰ نفر از ناشنوایان به‌مدت ۴ روز تدارک دیده شده است، گفت: قرار است یک هزار و ۲۰۰ نفر از ناشنوایان طی دو مرحله با همکاری خیرین و بهزیستی به‌صورت کاملا رایگان به مشهد تشرف یابند. در این مرحله ۴۵۰ نفر از ناشنوایانی که تاکنون بنابه‌دلایل مختلف توفیق زیارت به حرم امام رضا(ع) را نداشتند و زیارت اولی محسوب می‌شوند، از تمامی استان‌ها نظیر هرمزگان، تهران، گیلان و... شناسایی شده و برای زیارت به‌صورت رایگان به مشهد آمدند. تمامی هزینه‌های سفر این عزیزان از قبیل ایاب و ذهاب، اسکان، وعده‌های غذایی، تهیه سوقاتی و... توسط خیرین تامین شده است.

دکتر مسعود فیروزی در این دیدار خطاب به متولیان این اردوی زیارتی، گفت: ما مجاورین امام رئوف معتقدیم که تا کسی نظر نشود و قسمتش نشود به حرم مشرف نمی‌شود. امام رضا(ع) می‌فرمایند که بعد از انجام واجبات، کاری بهتر از ایجاد خـوشحالی برای مومن، نزد خداوند بزرگ نیست. شما کار بسیار بزرگ و با ارزشی را انجام داده‌اید. خوش به سعادت شما و باعث افتخار ما است که در معیت چنین انسان‌های خیر و نیک‌اندیشی هستیم که با روح بلند و مناعت طبع، از خوی و خصلت پیشوای خود بهره برده‌اند و با دلی پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده، شیرینی و حال خوب را در شب میلاد باسعادت امام مهربانی‌ها به ناشنوایان عزیز تقدیم نموده‌اند.

 

کد خبر 1606
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 404

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها