1402/03/08 21:51:30
هزینه مراسم سالگرد شهید قربانعلی بابایی، صرف امور قرآنی در روستای موچنان شد

هزینه مراسم سالگرد شهادت شهی قربانعلی بابایی ، توسط فرزند ایشان که از همکاران اداره بهزیستی چناران هستند، در قالب ایثار اجتماعی صرف امور قرآنی در روستای موچنان شد.


در این مراسم نورانی که به مناسبت دهه کرامت و میلاد باسعادت کریمه اهل بیت (ع) و روز دختر برگزار گردید علی بابایی فرزند شهید والامقام قربانعلی بابایی و از کارکنان اداره بهزیستی چناران؛ حفظ قرآن کریم را مورد تاکید منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت: قاریان قرآن کریم به سمت حفظ قرآن حرکت کنند. 

وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری امسال رشته حفظ جزء سی در روستای موچنان از توابع شهرستان چناران برگزار شد تا برای تشویق شدن نسل جوان گرایش به سمت حفظ قرآن کریم باشد.

در بخش دیگری از این مراسم، لبافیان بخشدار سیدآباد در مراسم روز دختر و تقدیر از حافظان کلام الله مجید تصریح کرد: سرمایه ما در این کشور نیروهای انسانی متعهد و دلسوز و متخصص هستند که باید ایران اسلامی در زمینه های قرآنی هم رشد چشمگیری داشته باشد تا آینده سازان ما در کنار دیگر رشته ها فردای سرزمینمان را تضمین نمایند.

در آئین اختتامیه خانواده شهید قربانعلی بابایی هزینه های سالگرد شهادت این شهید را تقدیم حافظان قرآن کریم کردند و از حافظان دختر جزء سی کلام وحی تقدیر شد.

 

کد خبر 1571
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 672

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها